duminică, 12 iulie 2009

Eu şi telefonul

După cum vă spuneam aici, am avut nişte aventuri în ultimul timp cu telefonul. Motivul e simplu, dar mi-a complicat viaţa un timp. Mi s-a stricat display-ul la telefon şi am mutat cartela în altul. Şi atunci a început marea aventură, am trimis mesaje altora, nu cui trebuia (la unele habar n-am cui nici în ziua de azi), am sunat aiurea (unii m-au sunat înapoi şi s-au distrat, alţii cred că m-au înjurat). Eu mi-aş cere scuze, dar nu ştiu cui. Acum, gata, s-au terminat, telefonul meu e ca nou, aşadar, chiar dacă ploaia ne-a schimbat planurile, e un alt motiv de sărbătoare azi.

Maximilian - Pe Langa Telefon cu JJ si Villy

3 comentarii:

MARIA spunea...

DIN SARBATOARE IN SARBATOARE O TII, DRAGA. NUMAI PETRECERI... =D>

PUP.

un oarecare spunea...

faina melodia.astept si eu,dar nu stiu daca va suna.

Fetita Junglei13 spunea...

@MARIA- nu-s petreceri de "Banbu" ca sa citez pe cineva,sunt d-astea de "fiecare aduce cate ceva"