duminică, 12 iulie 2009

Cura de...

Că eu sunt slabă şi îmi doresc să mă îngraş nu mai e o noutate pentru mulţi. În afara întrebărilor de acest fel: "mă fată, dar tu nu mănânci?" (Nu, nu mănânc. Ce rost are, dacă tot elimin apoi? Mă hrănesc cu aer, e gratis, îl găsesc peste tot.), primesc şi tot felul de sfaturi:
-mănâncă sare multă- eu mănânc sărat, chiar foarte, dar să devin salină mi-e cam frică, dacă se gândesc apoi "hai să explorăm salina"?
-bea bere dimineaţa pe stomacul gol- stomacul meu nu e gol dimineaţa (motivele nu le spun uite aşa de a naibii), dar chiar dacă ar fi nu aş face asta. Oare dacă berea fară alcool, pe care o beau eu, conţine şi mălai am şanse?
-foloseşte banane cu smântână- să folosesc, nu să mănânc? Păi mie deja mi-a zburat gândul în altă parte.
-mănâncă miere+ coji de ouă- deja îmi revăd copilăria. Şi acum nu mai am încredere în cojile de ouă (dacă sunt cu 3 sau 0), că alte ouă nu au coji.
-nu bea apă- Aici m-am pierdut de tot: 1. Mi-a distrus un vis din copilărie, ca făcusem şi o poezie de mică manelistă în devenire "Cea mai bună băutură/ Este apa de fântână/ Cel mai bun răcoritor/ Este apa de izvor". 2. Cică să bei 2 litri de apă pe zi (ete că eu sunt mai specială şi beau pe cale orală şi noaptea).
-fast food, dimineaţă, prânz şi seară- bă, mă laşi? Să mănânc de la fast food sau să cerşesc în faţa la fast food? Că nu mi-ai zis exact.
-mănâncă dulciuri- o avea dreptate, chiar nu ştiu, asta îmi e cam greu.
Iar reţeta cea mai cea a venit de la o doctoriţă: du-te la @%#^- "plca", deci eu că sunt slabă trebuie să ma duc la...? Atunci tu, care ai aproape o sută de kg, deţii prea multă, abuzezi. Nesătulo, să nu ţi se aplece.
Astea mi le-am amintit, din cauză că mi-a trimis cineva un link cu "grupul fetelor care-şi doresc să se îngraşe". Clar, sunt o ignorantă, habar n-aveam că există acest grup. Nu fac parte din el, dar am să îmi înfiinţez propriul grup, care se va numi "grupul oamenilor care mai ştiu să râdă".
Poate că nu vă interesa pe voi ce am scris p-aici, dar mă gândesc eu aşa, că dacă şi-ar vedea fiecare de ale lui, omul ar fi mult mai fericit. Ce mă interesează pe mine că unui gras, altul slab, că unul e şchiop, că altul se uită nu ştiu cum, că...multe.
Aş fi vrut sa pun numele "cura de îngrăşare", dar cred că ar fi mai adecvat "cura de bun simţ" şi nu m-am putut decide.

Pasarea Colibri - Un Om Pe Niste Scari

4 comentarii:

MARIA spunea...

1. MA INSCRIU IN GRUPUL TAU.
2. DE LA MIERE+COJI DE OU UNEI VECINE I-AU MAI CRESCUT NISTE DINTI... ;))
3. LA FAZA CU APA MI-AM AMINTIT DE UN ANUME ZGARCIT: "VOIAM SA IAU O STICLA DE SUC, DA' M-AM RAZGANDIT. M-AM GANDIT CA MAI DEGRABA SCOT O GALEATA DE APA DIN FANTANA, CA SI-ASA AM CHELTUIT CAM MULT PEAICI..." - WTF. :-/
4. BANANE CU SMANTANA - :O:O:O CEEEE ZICE ACOLO???

DACA O SA MAI GASESC UN 5. IL SCRIU. :P

PUP.

un oarecare spunea...

vin si eu in grupul tau :)

noi spunea...

mananca scoarta :))

Fetita Junglei13 spunea...

@MARIA,un oarecare- s-a facut,deja suntem cativa :)
@noi- dupa voi :P