marți, 7 iulie 2009

Dorinţe

Ca orice om normal (habar n-am cum e cel normal şi cel anormal, dar m-am gândit eu că dă bine expresia asta), mi-am dorit şi eu câte ceva. Şi eu am făcut tot posibilul să îmi realizez dorinţele, că nu vine Zăna Măseluţă să mi le îndeplinească, pe vremea mea (ce mă amuză expresia asta :D), noi vorbeam cu ciorile pentru vreo dorinţă, acum a evoluat lumea. Însă am şi dorinţe care nu mi s-au îndeplinit,cum ar fi faptul că eu mi-am dorit un amic chinez, nu iubit, nu altceva, un amic (că A mare nu mă atrage). Ajunsei la o vârstă respectabilă, nerespectabiă, habar n-am, că nu am aflat la cât începe vârsta respectabilă şi până atunci ce se întamplă cu respectul nostru (oare s-or ... toţi în el?). Deci vreau un amic chinez, aştept sfaturi, îndrumări, sau poate se oferă cineva să fie amicul meu chinez, măcar pentru câteva ore :)

Daniel Iancu - Chinezoaica Tzi Tzen Ceai

9 comentarii:

tzang spunea...

pot fi eu amicul tau chinez:)buna

MARIA spunea...

DE CE CHINEZ? DE CE NU JAPONEZ, DE EXEMPLU? :P
VREI SA FIU EU AMICUL TAU ... CHINEZ ??? EU VREAU. DE-ACU' DEPIMDE DE TINE. :D

PUP.

un oarecare chyn chang spunea...

vreau eu sa fiu amicul tau chinez :)

Fetita Junglei13 spunea...

@ MARIA- japonez nu am vrut,nu ma intreba de ce, ca mi se aprind beculetele si cine stie ce mai debitez :).DA, vreau sa fii amicul meu chinez
@ tzang -buna,pai as vrea,dar nu stiu cine esti :)
@un oarecare chyn chang- desigur,dar idem tzang :)

adevarata tzang:) spunea...

buna...am vrut sa-ti fiu prieten pret de cateva ore si am reusit...:))sunt bibi baaa...de peste sant:))

Fetita Junglei13 spunea...

@Bi- merci,m-ai pacalit :*

MARIA spunea...

:*
CE BINE CA MA ACCEPTI. TE PUP.

:P

ziarit spunea...

Am eu un amic chinez, dar e la Beijing. Cand vine inapoi ii explic chestia. :)

Fetita Junglei13 spunea...

@ ziarit- multumesc