vineri, 17 iulie 2009

P-asta am rezolvat-o

Am pus capăt unei dileme din viaţa mea. Ştiţi melodia "10 negrii mititei"? Ei bine, eu, cum se introduce (a se citi se bagă, dar parcă suna mai frumos cealaltă variantă) vreun/o puşti/puştoaică în seamă cu mine, p-asta i-o cânt. Eu sunt pe invers, nu întreb copiii dacă ştiu poezii şi cântecele, le zic eu. De ce să îi stresez cu aceleaşi întrebări, pe care le pun toţi, când pot să-i stresez cu vocea mea? Fiecărui copil pe care l-am întâlnit în viaţa mea i-am cântat melodia asta. Azi s-a întâmplat iar şi am ajuns la concluzia că de aici mi se trage. Am rămas cu sechele.

2 comentarii:

iculici spunea...

COPII AU O MINTE... BRICI...
AZI AM STRABATUT IASI-UL IN COMPANIA UNUI PRICHINDEL DE 8ANI (NEPOTELUL lui) I-A ZIS lui O CHESTIE DE M-A LASAT FARA CUVINTE (UNCHIU-SU, ADICA el, IL TOT INTREBA DACA VREA SA-I CUMPERE CEVA,,, O APA, O INGHETATA, ... CEVA) LA UN MOMENT DAT IL IA DEOPARTE, PRICHINDELUL PE el, SI-I ZICE UN SECRET; SECRET PE CARE L-AM AFLAT SI EU ABIA SEARA: "STII, EU NU VREAU NIMIC... NU MA MAI INTREBA CA NU VREAU SA MANAC SI NICI APA NU VREAU ACUM. DAR... POTI SA-I IEI IUBITEI TALE CEVA. DACA VREA EA." :D
FARA CUVINTE SI ALTE COMENTARII. GATA.

GROZAVI IS COPIII...

PUP.

bibi spunea...

km asa e...smecheri astia mici
:))