sâmbătă, 18 iulie 2009

Ţărănesc sau orăşenesc ?

Azi, mare agitaţie, adu aia, du-o înapoi, decorări pe ultima sută de metrii, haos, dar nelipsitul râs. Şi în toiul agitaţiei aud: "dar florile astea nu-s ţărăneşti?". Le-am studiat, le-am analizat, le-am si întrebat "fetelor care sunteţi de la oraş, care de la ţară?", nu mi-au răspuns. Care e diferenţa dintre o floare ţărancă şi una orăşeancă?
Florile ţărăneşti (aşa au fost denumite):

Astea din cauză că erau situate în altă parte, or fi cele de la oras?

Oare "Mâna sau Visul Maicii Domnului" din ce categorie o face parte, ca a reînflorit şi mi-aş separa averea în două cartiere, oraş şi sat, dar nu ştiu unde să o distribui.

6 comentarii:

Anonim spunea...

ce mai conteaza de unde sunt, flori sa fie;))la oras nici nu prea sunt, poate doar in florarii sau parcuri...si alea se fura mai nou

MARIA spunea...

DE CE E DE 2 ORI ACELASI POST?

DE CE ASA MARE AGITATIE? CE PUNETI VOI ACOLO LA CALE???

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@Maria- m-a sabotat cineva,sau una dintre vocile mele are personalitate si a vrut sa posteze si ea.am sters unul,MERCI.
Agitatie,pai era 17:45,venea nunta la 18:30 si nici macar scaunele nu erau sosite :))
@dragos- Si la voi?credeam ca doar la noi.

MARIA spunea...

AAAAAAAAAHA... O NUNTA... TE DISTRASI?
EU AM MUNCIT IERI, 24ORE. AZI IS LIBERA SI SPER SA MERG LA PADURE CU FETILII (FARA el, CA MERGE LA TENIS)

PUUUUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@MARIA- la nunta nu am participat,doar ca trebuia sa pregatim tot,ca venea nunta peste noi.Si eu tot munca,dar eu ma distrez si la munca.Oriunde am lucrat am facut asta.Sper ca te-ai distrat cu fetili,ca si eu tot prin paduri fusei azi.

MARIA spunea...

:( N-AM MAI FOST ATUNCI LA PADURE, CA CEA CARE E CU TRANSPORTUL NU MAI AVEA MIJLOCUL DE TRANSPORT, CA NU I-A MAI DAT MAICA-SA CHEILE DE LA MASINA. X(
SI AM "ARS-O" PRIN ORAS ... :P

IN SCHIMB, AM FOST AZI LA UN GRATAREL, IN PADURE. AM STAT SI OLEACA LA SOARE, FARA SUTIENE,,, IMAGINEAZA-TI 4CAPRE SI MAMA A DOUA DINTRE FETE,,, LA SOARE, FARA SUTIENE. :-/
CAH.

:))

PUP.