duminică, 5 iulie 2009

Chef în junglă

Ziua fetei, La Multi Ani, să trăiască, să fie fericită, sănătoasă şi ce o mai vrea ea. Ce cadou să-i iei ? Greu, tare greu, aşa că am apelat la vorba tatei, să nu mergi cu mâna goală mai iei pe cineva:

Cum cheful s-a ţinut în alta junglă şi mai aveam aveam nevoie de câte ceva, dar nu ştiam drumul am apelat la vechea mea metoda de comunicare:
şi tare m-au mai usturat ochii, dar nu m-au mâncat ţânţarii.
Şi cum mâncarea nu mai era gata, iar eu fac urât la foame, m-am apucat să mut copacii:

Şi special pentru fată (de fapt pt toţi) :

PAVEL STRATAN - Eu Beu

11 comentarii:

wopr spunea...

In Italia si chiama " isola dei famosi ". Avventure nella natura. E' divertente.
Dar muzica este limba rusa?
Mi sembra che la 3 sei tu.

aglaia:)) spunea...

jpglmn opl frd frstoci transeiy mam ma lai klasom naosla etchichichi brutela sabra....a transmis de la al jazeera carmen:)))=)))

aglaia:)) spunea...

deci..am dat si cheful in jungla:)))=))))..thare:X:XX:
:))...multumesc(mim) pt dedicatie:))=)):X:X:

Fetita Junglei13 spunea...

@aglaia- mim, mim, dar nici cu buni nu e de glumit, ce m-a pus ea sa mimez :)

Anonim spunea...

la multi ani si din partea mea;)) ms ca mi-ai zis de melodia lui nimeni altu,nu stiam de ea.Cea a lui Gil Dobrica imi place si ea:D,chiar e adevarata si placuta.

MARIA spunea...

;))
LA MULTI ANI !!!

PUP.

WildChild spunea...

La multi ani si din partea mea !

bibi spunea...

:))deci...=))jur k..."masa mananca malai":))a iesit si in filmuletz chestia asta=)))"mai zi fai k ma inspiri"=))"zi dupa mine"=))frumu ziua...cum sa mimezi ma o viata?:))

Fetita Junglei13 spunea...

@ Dragos,Maria,WildChild- multumesc asemenea.
@bibi- n-am inteles nimic, faci economie la cuvinte vad, dar imi traduc :P

aglaia:)) spunea...

va multumesc q un pik de intarziere:X:X::*:*:*

un oarecare spunea...

la multi ani fetii!
si observ ca mica,mica,dar fortoasa :)