miercuri, 22 iulie 2009

Aberaţii

Vă aduceţi aminte de păsările astea de aici? Cum dimineaţă a fost un nou episod, "pasări reloded", mi-am dat seama de ce sunt ele de vină, pentru că toţi au devenit păsări acum. Nu ştii de ce? Pentru că toată lumea are pene. Păi cum de ce? Nu auzi altceva decât pana mea. Bun, pana ta, pana ta, dar chiar toţi sunteţi păsări mature, nici măcar un puişor? Că nu am auzit şi eu pe nimeni să spună fulgul meu. Şi mă gândesc acum că probabil m-am chinuit toată seara să urc un filmuleţ pe blog, dar nu am reuşit pentru că nu a vrut gheara cuiva, că e clar că nu mai e o pasăre, e un animal. Dacă tot gândesc, am realizat că nu Mitică trebuia să fie în melodia asta, ci altcineva, dar gândiţi-vă voi cine. Vroiam să mai scriu ceva în seara asta, vroiam să pun si nişte poze, dar muşchiul meu refuză să tasteze în semn de protest că nu se încarcă filmuleţul.

Mitica nemultumitul

2 comentarii:

Anonim spunea...

tare melodia,nici eu nu cred ca eram pregatit cand m-am nascut:)).despre maternitate nu stiu prea multe,dar tara sigur au ales-o ai mei gresit.

bibi spunea...

=))ce pana mea