sâmbătă, 25 iulie 2009

Nişte întrebări, din nou

E minunată viaţa la sat, dacă scriu ţară e ca şi cum aş spune şi oraş, pentru că atât timp cât România mai e încă o ţară sunt şi orăşenii de la ţară. La noi soarele răsare la altă oră şi apune după cum vrea el. Şi cum stau eu aici, cu fereastra deschisă, tocmai am auzit următoarea expresie " m-a enervat aşa de tare, încât l-am făcut cu ou şi cu oţet". De ce cu ou şi cu oţet? De ce nu cu zahăr şi lapte, sau făină si ţaic (asta ca să nu zic drojdie, că poate vă duce cu gândul la băutură). Că am învăţat de la tataie (dacă i-aş spune bunicul,cred că s-ar supăra acolo unde e) nişte salate cu ou şi oţet. Şi dacă tot mi-am amintit cred că până îmi iau zborul spre servici, am să îmi fac o salată d-asta. Da, lucrez şi azi (impropriu spus, pierdem vremea unii după alţii), de luni intrăm în normalitate. Să nu uit, de ce o exista parfum de bun şi parfum oarecare (ca să nu zic prost)? Adică o fi vreo diferenţă între dolce end gabana luat la ofertă de pe cearşaful de la colţul străzii şi altele? Şi în orice colectiv s-o găsi o persoană, care să deţină secretul produselor orifleim si eivăn ?
Că tot vorbeam despre salate, asta e o melodie care îmi place :

Pasarea Colibri - Dragostea e o salata

3 comentarii:

Catalin spunea...

Da' de ce servici ? De ce nu serviciu ?

bibi spunea...

mai era si..."dragostea-un biscuite in forma de stea":))

Fetita Junglei13 spunea...

@Catalin- in primul rand nu pot sa cred ca inca citesti:">
In al doilea rand as ptea spune ca din graba am mancat o litera, dar nu-i asa.Motivul, foloseam serviciu, dar fosta profesoara de romana, mi-a spus odata ca "Nadia, aveam pretentie la tine,serviciu e pentru tenis", asa ca nici eu nu stiu ce sa spun acum.Am gesit, scuze :)