luni, 20 iulie 2009

N-am draci, nu caut exorcist

Eu în decursul a 31 de ani, 10 luni, 7 zile, 18 ore şi aproximativ 47 minute (nu sunt sigură, că şi mama care m-a catapultat pe lumea asta are o marjă de eroare la minute) am învăţat de la tata să nu generalizez. Măi lume, dar toţi oamenii pe care i-am întâlnit din judeţul Buzău, suferă de deşteptăciune, mândrie şi sunt atotuştiutori. Aşa că, de ce să mă obosesc eu să-l conving pe un nene că Întorsura Buzăului se găseşte în judeţul Covasna, când el e din Buzău şi ştie sau de ce dracu' să mă agit să-i explic că dacă ai lucrat în imobiliare, nu înseamnă că ai făcut mobilă. Băi deştepţii lu' Peşte (adică şi ăia din Prahova, că nici cu ei nu-mi e ruşine), eu m-am născut proastă şi trăiesc să mă deştept, dar încerc să îmi ţin gura când nu ştiu ceva, nu vorbesc aiurea şi mai află de la mine, că dacă un om tace şi nu îţi mai răspunde, nu înseamnă că e prost. Că d-aia în plca vine statul si îţi ai copiii, &%^*$# de nevastă ta şi-o trage cu altul şi îţi mai vine şi acasă gravidă. Să te fac bou? Aş jigni animalul. Să te fac cum? Fără să jignesc pe alţii...mai bine să-i mănânci găina fratelui albanez. Şi să nu uit, când mă mai auzi fredonând melodia de mai jos să nu mă mai întrebi dacă e guţă (special l-am scris cu litere mici), el nu există în vocabularul meu. Acum 20 de ani, când ascultam eu melodia asta, ce-i drept altă interpretare, acolo unde lucrăm noi acum, tu erai jmecher de Buzău şi căutai cu disperare să te însori. Degeaba ai o vârstă la care mi-ai putea fi tată, că nu ţi-a spus nimeni că mouse-ul (şoarece pentru tine) şi pc-ul mai folosesc şi la altceva în afară de descărcat manele.

Florica Jinga - Nu mai ia pistolul foc

3 comentarii:

bibi spunea...

tataie al meu e din buzau:)si nu sufera:)deloc...

Fetita Junglei13 spunea...

@bibi- da, mai mult decat adevarat.Mai ales ca si mamaie Rada e din Buzau si e super de treaba, d-aia zic,nu generalizez.Mamaie Rada,la anii ei,i-ar da omului astuia niste lectii de nu le-ar putea duce.Si nu doar lui.

bibi spunea...

bunica i-ar zice "hait...k nu vorbesti serios":))=))