duminică, 26 iulie 2009

A doua parte

...din aceeaşi zi.
18:10- 18: 30 aceleaşi întrebări de mai devreme, doar trebuie să ştie toată lumea ce faci, de ce bei apă şi mai ales ce ai în geantă:
Ea:- ai pâine acolo?
Eu- nu
Ea- păcat, dar ce ai?
Eu- dude
Ei- mai trăieşti?
Eu- nu, am murit de mult, dar asta pe care o vezi e clona mea şi câteodată când oboseşte mai face schimb cu gost.
18:30- mă gândesc dacă melcul de azi dimineaţă o fi traversat strada, nu mai apuc să văd că m-a luat MIRC cu maşina şi am constatat şi eu că a fost caniculă, am intrat în rândul lumii.
18:31 ajung la poarta averii mele. Întrunire în junglă. Printre alte probleme pe care le-am dezbătut s-au numărat şi pacea mondială, teorema lui Thales din Millet, de ce speranţa moare ultima :). Bineînţeles că vedeta a fost MAI, care face legea şi e stăpâna noastră, MMS e mama ei şi deja nu mai poate. Să nu uit, MMS înainte să se căsătorească, era SMS, e bun şi măritişul la ceva, avansezi.
19:10 apar ei; dialog
El- auzi taicătu' are ploscă?
Eu- ce?
El repetă săracul, am îmbătrânit, printre altele, nici nu mai aud.
Eu- aaa, nu mai are, a dat-o împrumut şi dusă a fost, că eu fac şi colecţie şi îmi lipseşte
Îi mai dăm nişte sfaturi şi cum CVC nu locuieşte în jungla noastră vrea detalii, între timp apare Leny (asta e denumirea ei mai nou):- ce vroia?
Eu- o ploscă de noapte
CVC- eu asta am crezut iniţial şi mă gândeam de ce ai colecţiona aşa ceva, dar cum tu eşti unicat, abia apoi mi-am dat seama că plosca era pentru nuntă.
20:15:-Norocul meu cu MI, că avea nevoie de o tubulară de 10 şi am intrat şi eu în curte
20:30 îmi cer scuze pe blog
20:35 MMS îmi cere cu imprumut aspiratorul pentru maşină şi cum MIRC nu a introdus cablul cum trebuie am fost nevoită să ies la poartă să văd ce se întâmplă, era scula mea :)

vara la tara

3 comentarii:

MARIA spunea...

IN AFARA SUBIECTULUI: MA INTREBAI LA UN MOMENT DAT DESPRE BOTEZ. EI BINE, INCA NU S-A NASCUT FINUTA. PRIN OCTOMBRIE II VINE RANDUL :D. SI MA GANDESC CA PRIN NOIEMBRIE O BOTEZ :D

ACUM, OLEACA MAI LA SUBIECT... IMI INVESELESTI SI CELE MAI TRISTE ZILE. TU CU INTREBARILE TALE TRAZNITE .
INTRU CU MARE DRAG LA TINE SA VAD CE AI MAI PATIT, CE MAI E NOU IN JUNGLA TA, CE NOI INTREBARI MAI APAR...

MULTUMESC !!!
PUP.

bibi spunea...

eu care sunt dintre mms sms...mir civ siv pif mif clif si ce-ai mai scris tu:))?!

Fetita Junglei13 spunea...

@MARIA- m-am gandit eu.Mamica sa fie sanatoasa pana atunci,dar si dupa.Si astept cu nerabdrae vesti despre finuta.
Eu iti multumesc. Ma bucur ca reusesc sa te fac sa zambesti
>:D< si :*