vineri, 10 iulie 2009

Sunt nesimţită

Ascult horoscopul doar să mă amuz, mi-l fac singură dacă e nevoie: "o să am o zi bună, dacă nu am început rău...sau poate nu". Ţinând cont că ziua începe de la ora 00, a mea a început prost (somn pierdut -nu l-a găsit nimeni nici acum), fulgere ratate, am recuperat eu o parte din somn, nu ştiu când şi cum cu exactitate, dar n-a fost de ajuns că a sosit dimineaţa prea repede. Mi-am dat două palme, mi-am trântit cafeaua-n cap, am folosit duşul pe post de liană şi eram mai nouă (4 nu aveam cum, că nu puteam să mă rup de la jumate) decât atunci când m-a adus cioara (pe mine nu m-a adus barza; ştiţi voi- negru ăla mic). Şi cum adia vântul mă lansez pe orbită. Termin eu treaba cu doamnili de la birouri şi zic: "gata tată, s-au mişcat repede, au înregistrat 3 acte în 45 de minute, altădată dura o oră (tanti eu când le ajutam pe fete acolo, în 30 de minute înregistram jumate din oraş şi n-aveam nici condiţii, aaa da, am uitat aparţineţi de alt minister acum)" şi m-azvârl în autobuz. M-aşez (altădată vă spun cănd stau eu jos in autobuz, că acum mă lungesc prea mult), jumate de autobuz gol. Măi tată şi se urcă păunobunipoanca şi începe să dezbată cauzele morţii lui MJ şi cum fiisa lu' Ogică s-a combinat cu nu ştiu cine şi tot aşa. Frână, staţie şi se urcă o bătrână şi o chem să stea în locul meu. Sună telefonul, toată lumea se sperie şi se uită la mine (n-am să înţeleg de ce se sperie lumea cănd îmi sună telefonul) şi mă răsucesc şi văd cum stătea păunobunipoanca relaxată pe locul meu. Şi acum dialog:
Eu:- nu vă supărati, dar locul îl cedasem doamnei
Ea:- ce îl cedezi cui vrei tu?
Eu:-da,1. pentru că era locul ocupat de mine şi 2. pentru că dvs când v-aţi urcat, erau locuri
Ea:- fă, dar cu ce tupeu răspunzi nesimţito @#$%^
Eu:- da, sunt nesimţită, ştiu. Sunt nesimţită pentru că am cedat locul unei femei bătrâne, fiindcă v-am vorbit cu dvs...
păunobunipoanca- femeie cam de vreo 55 de ani, fustă scurtă mov, bluză transparentă roşie sandale roşii cu tocuri de 10 cm, geantă roşie (am crezut că a tăiat vreun chinez, la cât era de mare) şi părul blond cu mii de şuviţe roşii.

3 comentarii:

Anonim spunea...

blonda cu suvite rosii,combinatia perfecta:)ar trebuii sa te consideri norocoasa ca ai avut ocazia sa intalnesti asa o diva:))

Anonim spunea...

esti si foarte rea pe deasupra, dar te duce mintea si asta imi place la tine.

Fetita Junglei13 spunea...

@anonim- esti sigur/a?Probabil ma cunosti,daca spui asta :P:)