marți, 14 iulie 2009

Semnul exclamării şi ...

... un nou început.
Atât timp cât munceşti nu are de ce să îţi fie ruşine. Printe multe alte lucruri, asta am învăţat eu de la tata, cu toate că tot el mi-a zis să uit tot ce m-a învăţat, pentru că în ziua de azi nu mă ajută la nimic. Prea târziu TATĂ, n-am să pot să mă schimb niciodată, nu vreau să mă schimb, vreau să fiu eu. Aşadar, azi pun semnul exclamării (eu nu vreau să pun punct). Decât să stau în două locuri afectate de criză şi unul şi de impozitul forfetar, mai bine încerc să rămân eu.
Aşa că:
la primul - n-o să simt lipsa fântânii, vederii bulevardului până la sud, a jmecherilor şi a doamnelor din faţa mallului; n-o să-mi lipsească multe, dar o să-mi lipsească cheff.
la al doilea - n-o să îmi lipsească vederea spre prefectură, parcarea asta, nici pozele de acest fel:


dar cu siguranţă o să îmi lipsească EA.
Din Ploieşti n-o să-mi lipsească haosul, cretinii care fac ... în parcuri, oamenii care n-au bani de o pâine, dar îşi petrec serile la terase, doamnele care lucrează la birouri, dar n-au bani nici de o ciungă (80% dintre ele), dar o să îmi lipsească bunicii de la Emailul (ştiu nu se mai cheamă aşa), doamna de la ziare şi încă vreo 3 persoane.
Dacă greşesc e greşeala mea, e alegerea mea, dar momentan nu mă încântă cu nimic să rămân o lady de birou şi să aştept ziua în care oamenii pe care îi respect să îşi ceară scuze în faţa mea. Ştiu că am sa fiu catalogată greşit, că or să mă judece mulţi pentru faptul că am să renunţ la munca de birou, pentru ceea ce mi-am ales, dar nu îmi pasă.
Cu toate astea, sunt grele despărţirile. EA să nu plângi, n-am să mai plâng nici eu şi semnul exclamării înseamnă că eu am să te ajut de fiecare dată, am să merg până şi la morţi cu drag (nu-s morţii la care vă gândiţi voi).

REACH - GLORIA ESTEFAN


8 comentarii:

MARIA spunea...

SCUMPA, CINE TE-A SUPARAT ASA RAU? ZI REPEDE CA ASA SI-O IA... #-O

TOTUSI, UNDE PLECI? :-S

:*

noi spunea...

Copilu' daca am avea mai multi curajul tau, am fi mai fericiti.Totusi poate ai sa te schimbi si tu candva si ai sa accepti pilele :P
Bafta.
Melodia e super >:D<

TVdece spunea...

Bafta cu semnul exclamarii

bibi spunea...

@maria...uneori avem nevoie de schimbari...asta e fie k vrea fie k nu...pur si simplu e criza si ne-a afectat...schimbare de "trabaho",de munci:)

Fetita Junglei13 spunea...

@MARIA- nu m-a spuarat nimeni, doar ca am decis sa fac o schimbare. Eu consider ca e buna, dar "ie unii, care nu intelege" si oricum le propun sa deschida un ziar in care sa difuzeze stiri despre mine :)
@TVDC- Multumesc.
@ noi- care voi????

coco spunea...

Bafta si de la noi pt tine melodia asta, asa ca pt numele noii slujbe(fara numaaaaaaaar):P
http://www.trilulilu.ro/nebunudealb/211a5e392ea414
Cine dracu' isi mai permite ca pe timpul asta sa faca ceea ce ii place, ca tine?Iti dai seama ca noi, soarecii de birouri mancam covrigi cu sare si tu la pauza mananci friptura.Bravo tie.Speram sa nu renunti la blog si sa mai intrii pe mess,chiar daca acum nu mai esti obligata.Si ai grija,sa nu iti faca si acolo statuie, ca noi avem poster cu tine in arhiva.Si asteptam filme noi,dam semnatura :P

Fetita Junglei13 spunea...

@coco- Nu am sa renunt la nimic.Am schimbat un servici, ce naiba, ca nu-i sfarsitul lumii.Messul probabil am sa il tin deschis,dar stii ca nu-s la pc.Covrigi cu sare, buni pentru cura? Merci pt melodie(bine ca nu mi-ai dat varianta manea).Filme?:P
Tu/voi de ce nu va permiteti?

Anonim spunea...

Sa iti spun o poveste.Era o fetita,avea vreo 10ani si un baiat care avea 20 si baiatul o enerva si o tot intreba pe fetita -ce vrei sa te faci cand vei fi mare? si fetita raspundea -aia, aia si sa lucrez acolo>.Iti dai seama ca e al treilea vis pe care ti l-ai realizat?Poate ca mai multe,dar ma refer la servici aici.Cati dintre noi fac exactt ceea ce spuneau cand erau mici?Postarea asta n-a fost un strigat,nu a fost nimic trist,poate doar faptul ca e greu sa renunti la niste oameni care au fost oameni cu tine.Si stii si lor le vine la fel de greu.Imi pare bine ca esti inca acea fetita,neschimbata si la fel de hotarata.Ai grija de tine.Semnat: baiatul ce acum 22 de ani avea 20 de ani,sper sa iti amintesti.Am aflat de blog de la o pasarica.