marți, 21 iulie 2009

Marea poate aştepta

Dacă mulţi ar iubi litoralul ca mine, sigur m-ar înjura toţi hotelieri de la mare. Nu îmi place la mare foarte tare, soarele nu îmi e prieten şi nici jmecherii, doar apa da, însă două zile trebuia să merg cu băştinaşii. Pe motiv de schimbat servici, la revedere concediu, iar zilele mele libere nu corespund cu cele ale lor. Aşadar melodia ce urmează, probabil nu mai am cum să o postez, sau doar la iarnă, că mie îmi place marea iarna, sau poate ca într-una din zilele libere imi iau rucsacul şi o tai de una singură, că nu ar fi prima data când plec în expediţii singură.

PLEC LA MARE......

3 comentarii:

noi spunea...

cunoastem treaba cu iarna si marea.stii ce,bravo tie,decat sa faci foamea ca noi si sa mergi la mare,mai bine ai bani deja economisiti ca tine,ai un nou servici si sigur o sa ajungi macar o zi la mare,cu rucsac sau fara.speram daor sa ne spui,poate in ziua aia venim si noi

Anonim spunea...

nu ma dau asa tare in vant dupa mare...as prefera sa merg la munte:)

Anonim spunea...

app. tare melodia;)