joi, 2 iulie 2009

Eu, ei, noi cu ce am greşit?

Azi m-am enervat. Şi m-am enervat rău. Cu ce suntem noi vinovaţi că de la 1 Aprilie 2009, medicii sunt obligaţi să scrie pe reţete denumirea comună internaţională (DCI)? Cu ce e vinovat un om bolnav că el nu cunoaşte termenii aştia. Sau poate ca eu faceam o faptă buna pentru amărâtul ăla, care nu poate să meargă sa-şi ia singur. Dacă pe tine te-a fătat mama ta farmacistă, ete ca pe mine şi pe proştii ăia de la rând, nu. De unde să ştie nea Gheorghe la 75 de ani ai lui că "Metropololul" şi "Verapamilul" sunt veri? Că dacă te întrebam de ce comprimatele de "Leridip" sunt filmate şi nu pozate nu ştiu ce ai fi răspuns.
Promit că data viitoare când merg la farmacie am să îmi iau şi aparatul cu mine.

2 comentarii:

bibi spunea...

mi s-a intamplat de multe ori chestia asta:))si m-am int de multe ori...(farmacista nu sunt k sa-mi dau seama de gradul de rudenie dintre pastile) sau mi s-a intaplat la magazin cu tzigarile...i-am cerut ceva si mi-a dat altceva iar eu am int"nu vreau dasta v-am zs sa-mi datzi altceva" la kre dansa mi-a zs" sunt aproape la fel" pai putea sa-mi zica si mie dinainte dk vreau sau sa-mi zica k sunt aproape la fel...asta e:))

un oarecare spunea...

plesneste-o