vineri, 24 iulie 2009

Tânţarii sunt de vină

Pe mine mă afectează căldura doar noapte, că eu am tot ratat canicula zilele astea. Dacă apuc şi adorm, mă trezesc cu vizite neaşteptate. Şi aici nu mă refer la ţânţari, nu la ce credeţi voi. Şi cum creierul meu are nevoie doar de un impuls, mă întreb de e ce nu o fi omorât Noe cei doi ţânţari, pe care i-a luat cu el pe arcă? Şi întrebările nu mi se trag de la fernet, că nu consum alcool

DEM RADULESCU SI JEAN CONSTANTIN
Vezi mai multe video din Divertisment
şi la doctor mi-e cam frică să ajung, să nu păţesc tot ca nea Jean:

La doctor-cu Jean Constantin

2 comentarii:

MARIA spunea...

CA PRIN MINUNE, ANU' ASTA TANTARII NU PREA AU TREABA CU MINE... STAU SEARA PRIN ORAS SI NU MA MAI VOR... :D
AU GASIT ALTE VICTIME...>:)

PUP.

crina spunea...

Sora mea alba.Fi-ti-ar ferentul de ras,parintii nostrii sunt fanii tai,tata te adora, mama intreaba daca vrei sa fi fiisa?:))ca spune "de nora m-am convins,nu da doi bani pe ametitul de fractu'".Soro cand vi pe la noi?