sâmbătă, 11 iulie 2009

Motive pentru bal

Pe principiul "soarele la sat, nu răsare la fel ca la oraş", tocmai ce mă întorceam de la magazin şi-mi sună telefonul (cu secret) şi o voce suavă îmi şopteşte "La Mulţi Ani", zic "La Mulţi Ani şi ţie, dar azi e doar ziua mătuşii mele şi a lui Puiu, aţi greşit numărul" şi-aud "e ziua populaţiei, aşa că e şi ziua ta" şi închide. N-am avut timp să-i mulţumesc, dar dacă tot mi-a dat motiv, diseară dăm petrecere că-i ziua noastră, o să dăm o petrecere pe acţiuni (aduce fiecare ce poate), nu privată, că de S.RL.-uri suntem sătui.
La Mulţi Ani populaţie!

semnal m -----bal la apahida

5 comentarii:

bibi spunea...

urata zi...:-s ma doare urechiusaaa:((

Anonim spunea...

deci e si ziua mea:))ma duc la caminul cultural;)

MARIA spunea...

#-o#-o#-o
AM RATAT-O SI PE ASTA... :(

IN ALTA ORDINE DE IDEI: SCUMPA, VOIAM SA-TI SPUN O POVESTE DESPRE O GEANTA/POSETA, DA' NU SE POATE COMENTA ACOLO... AI INCHIS COMENTARIILE? CUM ASA???

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@MARIA- de la mine merge, nu am inchis nimic, cred ca e Tarzan prin jungla si isi face de cap.Si eu as vrea sa iti scriu ceva, dar pe noul blog nu am gasit "doar o vorba" si nu vreau sa para aiurea, ma gandesc sa iti scriu la Iculici :)

un oarecare spunea...

Eu nu am stiut, am ratat.