marți, 21 iulie 2009

"Dai pup?"

Am primit asta dimineaţă, daca pe voi vă interesează, puteţi să vă introduceţi. E cineva, care mă pupă de mă albeşte şi mă roagă să o fac pentru el/ea. Aş face-o, dar pentru cine?
"Hi,
blacksnake from bionyk.com has invited you to come and join our site.
Click on the link below and have a look at our community.
Buna te rog frumos fa-ti si tu un cont pe acest site e foarte interesant si foarte multe concursuri care poti castiga bani frumosi in plus gasesti prieteni iti faci propriul profil si postez absolut ce vrei hai ca nu-ti ia mult cateva minute fao pentru mine daca ti la mine te rog :*:*:*:*:*:*:*:*:* te astept
http://www.bionyk.com/" ie de la ei scris aşa.
Acum 5 minute am mai primit ceva, iar nu ştiu de la cine, că i-aş mulţumi. Daca vrei să vezi, dă un click aici. Maimuţa cred că vroia să scrie "scrii corect sau sar". "Dai pup sau sar?" eu de unde să ştiu, nu pup aşa pe oricine...Şi ziua încă nu s-a sfârşit, parca văd că mă aşteaptă vreo surpriză când vin de la masă.

Niciun comentariu: