marți, 30 iunie 2009

Eu, vocile şi sperietura

Prefaţă: În postul ăsta mă fac de râs la solicitarea cunoscuţilor :)
Făceam eu curat ca oama în pozele din pâc (a se citi pisi) ieri noapte şi observ că nu am tras draperiile. Şi cum ochiul ager al unora "vegheşte" (cred că de-abia aşteaptă să vadă măcar un spectacol cu mine când mă schimb) mă înfig în ele şi le trag (draperiile).Mă reîntorc la acelaşi pc şi în liniştea nopţii mă aud strigată în şoaptă. Bun, zic, mi se pare, nu e prima dată(mai am răspuns si altadată şi nu mă striga nimeni), nu mi se întâmplă numai mie (şi eu îl strig pe tata şi-mi răspunde vecinul, care dacă o fi avut el vreo treabă cu mama, nu e tata clar, avem altă culoare). Cum am primit sfaturi că nu trebuie să răspund dacă mi se pare ca mă strigă cineva(sincer cum îmi dau seama dacă mi se pare sau chiar mă strigă e o altă dilemă), am zis că asta e, trece, dar nu, nu trecea. Deja mă uitam speriată la boxe, la monitor, la tv si la tot ce mai era electric prin cameră. Nimic, din partea lor linişte totală. Numai că vocea chiar insista şi eu deja îmi spuneam rugăciunea si mă gândeam unde or fi aiazma si tămâia. Şi dintr-o data sună telefonul, îl găsesc cu chiu cu vai, răspund şi surpriză "măi ... de ce m-ai sunat mai devreme, ca te tot strigam şi cred că nu aveai semnal". Mi-a revenit instantaneu pulsul, aerul şi tot ce pierdusem din cauza fricii. Explicatie: în elanul meu de zel spre draperii m-am suit pe telefon şi am apelat ultimul număr(mai am experienţe d-astea, poate altădata când o să mă mai fac de râs). Deci am aceleaşi voci, care se contrazic între ele şi atât.
P.S pentru vecinu' - Saru' mâna!
P.S pentru restul- vă doresc să nu simţiţi niciodată senzaţia pe care am simţit-o eu.

8 comentarii:

Cristian spunea...

De ce sa te faci de ras, se mai intampla si pe alti.

Data viitoare sper doar sa nu te mai speri.

bibi spunea...

yo sper sa nu mai existe o data viitoare:))=))

aglaia:)) spunea...

eu una am fost pe jos de ras 2 zile:))))=))))..cea mai tare faa ce sa zik..ma si gandeam de ce ma suni la 11 noaptea:)))=)))))

aglaia:)) spunea...

faza*

WildChild spunea...

Cum spunea si Cristian, oricui se poate intampla, nu te-ai facut deloc de ras :)

iculici spunea...

;))
DE ASTA ( + ALTE 2 MOTIVE) MI-AM PUS EU COD DE SIGURANTA LA TELEFON. :D

PUP.

Anonim spunea...

se mai intampla,oricum,banuiesc ca te-a incercat un sentiment nasol;))

iculici spunea...

:))
i-am scris așa lu' nenea gugăl: *cum o pup pe fetita junglei? CU DRAG :)* și te găsiși abia pe a
7-a pagină, cu postarea astea :))
asta după ce am citit postarea asta: http://fetitajunglei13.blogspot.com/2010/12/intrebari-si-raspunsuri_15.html
deci, eu îs acolo cu pupatu... :))

PUP.
CU DRAG,
.