marți, 14 iulie 2009

Eu şi televizorul

Recunosc, pentru a nu ştiu câta oară, că eu nu mă uit la tv decât pentru câteva minute, înainte să adorm. Ieri seară butonând telecomanda am descoperit pe TVR2 o emisiune, sportivă cred, era pe sfârşite, în care erau secvenţe (sau fusese tot) din meciul U.Craiova - Bordeaux (2-0), l-am văzut pe Giolgău, am văzut un stadion plin de oameni şi o atmosfera, pe care eu una n-am mai trăit-o de ani buni şi m-am întrebat "oare unde s-a pierdut fotbalul, oare unde au dispărut spiritul şi atmosfera de odinioară?". La capătul opus, am descoperit pe o antenă (parcă 3, emisiunea "răi dar buni"), că Adrian Minune (sau cum i-o zice acum) e premierul muzicii româneşti. De ce şi când au fost alegerile astea habar n-am şi nici n-am apucat să văd cine e Udrea lui, că asta urma, am adormit în 3 minute. Nu cred ca pierd nimic, dacă nu mă uit la tv, dar asta-i doar părerea mea.

Un comentariu:

MARIA spunea...

EU NU AM VOTAT !!! :P

PUP.