vineri, 17 iulie 2009

Nu mă ajută fizicul

Vorbeam eu cu băştinaşi prin junglă şi am ajuns cu MIRC la o concluzie, pe mine nu mă ajută fizicul, eu induc în eroare. Cum cine e MIRC? E tatăl lui MAI şi soţul lui MMS. N-ati inţeles nimic pâna acum, logic, dacă vorbesc de zici că e schema la televizorul rusesc pe lămpi. Cum am ajuns noi la concluzia asta? Păi, să vă povestesc ceva de la noua slujbă. Momentan suntem în curăţenie, aşadar toţi fac acelaşi lucru, unul duce un lucru afară, altul îl aduce înăuntru şi tot aşa. Măi şi ne pregăteam noi să mâncăm ieri şi la un moment dat trebuia mutat ceva. Cum se îndemnau unii pe alţii din priviri, iar foamea mea deja atinsese cote maxime, m-am infipt în ditamai pachetul de vreo 40 kg şi i-am mutat domiciliul forţat. Şi acum râd când îmi aduc aminte de feţele lor. Deja mi s-a dus vestea, micuţa Rambo. Cei ce mă cunosc ştiu de ce sunt în stare şi nu se mai miră, dar cine nu mă ştie, are impresia că eu mă frâng la prima adiere de vânt. Habar n-au ei că eu doar mai circul cu vântul şi atât.
P.S- " nu te uita ca sunt mică
că scot gardul din pamânt...", varianta originală nu am găsit-o, dar dacă vreţi puteţi asculta varianta asta.

2 comentarii:

iculici spunea...

ASA O CHESTIE, NUMAI TU O PUTEAI GASI. CLAR.
ALA CU SEMINTELE E BESTIAL. :))
AM RAS DE UNA SINGURA PANA M-A LUAT O DURERE GROZAVA DE BURTA.

:)):)):))

bibi spunea...

stiam eu k i-ai terorizat si p aia:))