sâmbătă, 25 iulie 2009

Cutremurul şi vecinii mei

Azi noapte pe la ora 00:15, deoarece îmi fugise somnul şi eu tot alergam după el de vreo 2 ore fără vreun folos, că mă trecuseră toate sudorile (nu sudori,da?), primesc asta:
nepotu' (7/25/2009 12:15:16 AM): Mda tin sa va anunt k vor urma niste MicroCutremure Mici Otv`u #$%#
eu (7/25/2009 12:15:29 AM): ce mai faci ma?
nepotu' (7/25/2009 12:15:40 AM): ma uit pe otv ca e de ras
nepotu' (7/25/2009 12:15:43 AM): microcutremure mici...
Azi aud la radio că într-adevăr a fost cutremur. Ce rău îmi pare că nu am fost acasă, nu de alta, dar am eu un vecin, care e cutremurat foarte tare, la cap (mai rău decât mine). De ce spun asta? Păi în urma cutremurului din data de 25 aprilie 2009, am asistat la o discuţie filozofică între el şi alte persoane:
El- la noapte dorm afară şi eu şi copiii
Ea- nu eşti zdravăn la cap
Eu-şi ţi-am zis să nu mai bei
El-păi dacă la otv zice într-una că or sa fie replici la cutremur, oricum noi avem totul pregătit, în caz de cutremur unul ia pătura, altul lanterna, altul apa... şi ultimul nu mai ştiu ce, am uitat.
Ei-....
Eu- da bă C, aşa să faci că te anunţă înainte, vine şi ciocăne şi îţi spune" auzi C, vezi în 5 minute să fi gata că sosesc, sa nu ma dezamăgeşti ca ştiu că poţi"
Dupa 2 zile, vecinul C construia alt wc în grădină, ca în cazul în care vine cutremurul şi îi prinde când meditează să nu se dărâme pe ei. Bă C, daca e să vină, vine, poţi să faci tu ce oi face.

4 comentarii:

Anonim spunea...

microcutremure:))bine ca am aflat, scot calculatorul si televizorul afara...si asa e cald:)

MARIA spunea...

SCUMPA, CAND ZICE EL CA AU FOST ACELE MICROCUTREMURE MICI... ? ;))
SUPER TARE ASTA CU MICROCUTREMURELE MICI... :P

:)):)):))
PUP.

bibi spunea...

baaa dorm in chiloti in plm..(p**a lu mirelus:)
) asa k eu fug cu cearsafu:)=))sa nu iei camera k sa ma dai pe you dk o sa ies asa....o da stai k esti in aceeasi oala cu minhe=))

Fetita Junglei13 spunea...

@Maria- pai cred ca in capul lui se produc zilnic
somn usor in caz ca mergi sa dormi.Te pup :*