joi, 9 iulie 2009

Găina stresată versus gripa porcină

Gata cu porcina, sau nu, oricum la orizont şi-a făcut apariţia găina stresată. Porcul a fost înfrânt de vaşnica găină. Fugi repede la frigider şi dacă ai ouă ştampilate cu cifra 3, ascunde-le de soacră ta, că şi aşa e isterică, dacă îi mai dai şi ouă de la găini stresate, nici nu vreau să ma gândesc ce ar putea ieşi. Ce mă fac eu acum? Ca abia am mâncat un pui (am uitat ca azi e joi şi doar duminica se mănâncă bine), dacă o fi fost conceput de un cocoş stresat şi de o găină şi mai stresată? Dacă mâine cotcodăcesc, barem am o scuză, am forţat-o p-asta mică să facă yoga:

Bănui eu că de băieţi nu trebuie să vă feriţi, ei le au ştampilate cu ruj(:">).
Aştept să îşi facă apariţia peştele răcit, oaia dilie şi altele din aceeaşi categorie.

Gaina imposibila

2 comentarii:

wopr spunea...

Gallina legata come cane?
Forse è un gallo cattivo che becca galline e allora sta in castigo, legato per non beccare galline.

bibi spunea...

=))))):))o la laaaa.....=))numai la tine se poate:)