sâmbătă, 8 august 2009

Gheorghe rămâne Gheorghe

Azi au fost şi or să mai fie mai multe postări, pentru că rămăsesem datoare şi pentru că s-au adunat mai multe. Chiar şi în decursul zilei de ieri şi de azi. Fu o perioadă mai agitată şi nu am avut cum să ies din satul meu în municipiu, sincer nici nu am simţit nevoia, că în prima parte a perioadei aş fi putut merge. Cât despre ultima săptămână chair ar fi trebuit să ajung, dar nu aveam cum. Aşa că ieri am încălecat pe dovlecel (am să vă spun în curând cine este) şi am purces in jungla aia de zi cu zi să-mi caut uniformă. Zici că încep şcoala, papucei albi, bentiţă albă. Asta e, dacă nu mi-au plăcut hainele albe, mereu când am avut câte ceva alb, l-am donat. Cu uniforma am terminat foarte repede, "surprinzător de repede" cum mi-a spus cineva, dar dacă mie nu-mi place să colind prin magazine şi apoi am fost la EA (ele şi el). Am depănat amintiri, ne-am pupat, ne-am cinstit, le-am făcut să râdă, doar nu era să le fac să plângă, am primit o invitaţie la nuntă, din nefereicire se suprapune cu o altă nuntă de la care musai nu am cum lipsi. M-am întâlnit şi cu cei cărora am spus că am să le simt lipsa, probabil cu cheff marţi sau miercuri, mi-am resuscitat şi telefonul (am pierdut eu nişte numere, dar sper să mă sune şi să le recuperez), aşa că ucigaşa de telefoane nici măcar nu o să îl mai vadă, d-apăi să îl mai atingă şi apoi am plecat acasă. Doamnelor şi domnilor, bateţi tobele, atenţie maximă: m-am întâlnit cu Mutu, nu Mutu ăla, Mutu al nostru, tot fotbalist şi el, joacă la Artsani Păuleşti, joacă sârba şi câte un X şi O, că e mai mult rezervă. Să revenim la caii noştrii (eu nu am oi, vaci, porci sau alte animale, am nişte păsări şi pe Calu). Deci numele real al lui Mutu e Gheorghe, un nume normal, doar că eu i-am zis George (aşa îi ziceam cândva, când era el mic şi eu "în zaua mea"- bine că nu era zala, că mă vedeam deja ca Isaura, în lanţuri; aşa îi mai ziceau şi alţii): "Ce George, că eu sunt Gheorghe, George e a lu' Tigaie". Atunci aşa să rămâi, că eu nici Mutu nu-ţi mai zic.

Gheorghe Rosoga - Gheorghe, Gheorghe

Un comentariu:

bibi spunea...

aaa georgicaaa:))=))asta al nostru de aci...joaca la paulesti?:o