marți, 4 august 2009

Intrebari si...niste "chestii"

Am multe de povestit, am multe îintrebări, dar din lipsa timpului nu am mai putut să vă ţin la curent. De ce nu la gaze, habar n-am, dar curentul nu o să fie nici de 380 V, nici de 220. Cocalara şi piţiponcul au renunţat, nu mai vin. Chiar si Dolănescu a renunţat şi n-am apucat să-l întreb ce vopsea folosea pentru podoaba capilară, dar am constatat cu stupoare că mă cunoaştea. Fi-mi-ar neamurile să-mi fie (sor ţi-am zis vreodată că am să te strâng de gât?:P). Aşa ca la "palat", spiriduşii reginei tot ţin şedinţe dimineaţa, dar nu mai sunt aşa amuzante. Am colegă, am mai multe, dar am colega pe sectorul meu si asta nu e chiar bine, e foarte bine şi râd mult mai mult decât inainte. Pentru băştinaşi, încet, încet cred că refacem trupa aia veche a celor ce bântuiau la han, d-alu' Fritz e, de la Ene miliţianul e, mai lipsesc copiii lui Ţâşti, nepoţii lu' Dinţi şi poate cu timpul apare si de la MM si MI cineva. Am mai avut o colegă, prentu o zi, seara mi-a facut un compliment "munca e pentru tractoare" şi a doua zi nu a mai venit, dar am aflat ca trebuie sa dai la calcaie cu crema antirid. De ce? Nu ştiu, probabil sa ramana tinere. Şeful cel mare e acum coleg direct cu noi şi a realizat şi el ca fizicul nu are nicio legatură cu forţa, nu ştie de cichi cean, dar după ce m-a intrebat de vreo 3 ori cum mă cheamă, m-a strigat tot aiurea "bravo Nicoleta", eu i-am mulţumit, dacă a vorbit cu mine, dar i-am zis ca Nicoleta nu se intituleaza nici macar o voce de a mea. Acum a renunţat, mă strigă frumoaso sau iubita, dar eu tot nu-i raspund, că mi-e teamă ca apoi si-o ia in cap si mă strigă frumoaso ca nenea ăsta. Cert e ca facem un duet formidabil, o sa scoatem si un album, eu cânt într-un capat, el in celălalt.Încă mai primesc bileţele de la "cretinii" mei si desene de la altii, iar printre lumea buna din judet, aici i-a masa si mister Calota (bine ca tata ia porc pana in Craciun, ca are timp sa se ingrase pana atunci) şi peste 2 saptamani iar vin motociclistii la intrunire, atunci sa vezi ce rad. Toate femeile au în gură cuvântul ala magic, inclusiv femeile trecute de 50 de ani. Oare barbatii de ce nu zic "desface-s-ar pi#&@"? Poate diseară am sa pun şi niste poze, unele cu luna, a fost minuantă serile astea şi altele cu ceva amuzant. Până una alta, v-am pupat, tot selectiv şi poate stiti voi de ce "să nu facem bisericuţe", poate că eu vreau sa fac baruri sau bodegi.
P.S- n-am mai scris cu diacritice, ca nu am timp, scuze si daca am vreo greseala gramaticala.

2 comentarii:

BIBI spunea...

TRECI AKSA...sa plecam in grup organizat X(

MARIA spunea...

SCUMPA, SI LA NOI SE ADUNA MOTOCICLISTII :D 14-16AUGUST :D ; POATE E CEVA GENERAL, PE TOATA TARA,,, :P

MA GANDEAM EU CA PITIPONCU'SI COCALARA NU REZISTA MULT TIMP...

PUP.