sâmbătă, 8 august 2009

Dedicaţie

Poezia ce urmează e veche, probabil că o ştiţi, dar e o dedicaţie (pentru cine se recunoaşte):
"Vă spun un lucru strict secret
M-am abonat la internet
In prima zi de stat pe chat
9 gagici am agăţat
Şi le-am chemat la 7 fix
La barul din cartierul X
Când le-am zarit pe toate 9
Doamne, parc-am intrat la ZOO
Prima-i brunetă cu păr drept
Pe mâini, pe faţă şi pe piept
Şi m-a privit zâmbind uşor
Trântită într-un cărucior
A doua însă m-a uimit
Cu nasul ei cel ascuţit
Putea să taie castraveţi
Dintr-un judeţ în alt judeţ
A treia mi-a rânjit cuminte
Cu gura fără nici un dinte
C-un jet de stropi s-a prezentat :
"Salut, sunt Silvia Scarlat"
A patra tipă cred c-avea
Vreo 4 tone şi ceva
Din fusta-i strâmtă de nailon
Făceai trei huse la camion
Pe-a cincea n-o vedeam de loc
Două grisine-n vârf c-un smoc
Spre mine cănd s-a indreptat
De la efort a leşinat
A şasea-i bună, mă incită
Însă de-a şaptea e lipită
Vai ce mirifice făpturi
Trei mâini, un ochi şi două guri
A opta arăta beton
Proptită-n cârjă şi-n baston
La 83 de ani şi-un pic
Mi-a zis c-ar vrea să-i fiu gagic
A noua tipă, dragii mei,
Te dizolvai in ochii ei
"Eu sunt Marina" mi-a şoptit
O noapte-ntreagă ne-am iubit
Acuma dacă vreţi să ştiţi
De ce am ochii obosiţi
Şi merg mai crăcănat puţin
Marina mea era... Marin!"
şi melodia e şi mai veche:

MANEAUA INFORMATICIANULUI