miercuri, 12 august 2009

Oare ni se pregăteşte ceva?

Cum scriam eu de zor acum o oră, precum îi scria Ghiţă C. Topor fiicei Vitoriei Lipan în Baltagul (am un lapsus) şi mă pregăteam să postez prima poză cu mine, fusei luată prin surprindere de către Electrica. Să recapitulăm:
dimineaţa- apă, doar dacă plângi sau transpiri, sau îţi vine vreo idee să faci precum paparuda şi mai pregăteşti şi un Caloian ca să chemaţi ploaia, că în rest 3 zile deşert.
după amiază- Electrica reloded, degeaba am frecat eu dinamul de la bicicletă, degeaba am deschis geamurile să se producă vreun curent că deja căutam cremenele şi-un amnar, că dacă mai plouă şi cu stele la noapte, rămâneam în bezna de tot.
Aşa că am dat fuga să pun pirostriile, nu alea de nuntă, alea pentru tuci, că nu se ştie niciodată, dacă nu se mai găseşte fasole şi îi apucă şi pe cei de la GDF SUEZ Energy Romania (fost Distrigaz, fost mai multe, posibil viitor Gibraltar) vreo pandalie d-asta şi am introdus (eu nu bag, că nu am ce) bateriile alea reîncărcabile (să fie sănătos ăla de le-a inventat) în faimosul meu radio ozn:

Bineînţeles că şi de această dată am sunat la faimosul număr de telefon şi spre surprinderea mea muzica era pe gustul meu, iar minutele au fost exact două şi mai mult decât atât mi-a vorbit un om, nu un păsărălog. Surprinderea a fost cu atât mai mare atunci când domnul mi-a cerut un număr de telefon personal pentru a se interesa dacă s-a remediat problema. Normal că nu i-am dat personal, i-am dat un accelerat şi cu toate astea s-a ţinut de cuvânt. Uite că mai exista şi oamenii acolo unde nu te aştepţi.
Melodia era aceasta:

Semnal M - La fereastra ta

Niciun comentariu: