miercuri, 5 august 2009

O altă analiză gramaticală

Să analizăm:
Numai una, versuri George Coşbuc:
"Pe umeri pletele-i curg râu"- asta am înţeles cât de cât, dar unde se varsă? Râul ăta trebuie sa se verse si el într-un fluviu şi apoi în mare, undeva. Oare marea din corpul ei, o fi cea la care mă gândesc eu?
"Mlădie-i ca un spic de grâu"- sărăcuţa, e cam slăbuţă.
"Cu şorţul negru prins la brâu"- asta nu mă interesează prea tare, dacă trăia în ziua de azi, ar fii zis mulţi că-i emo, dacă îi place negru, dar treaba ei, d-abia nu-i acuzată că ţine cu vreun partid anume.
Asta aş vrea eu să aflu mai mult:
"Eu când o văd, îngălbenesc
Şi când n-o văd, mă-mbolnăvesc"- de ce îngălbeneşte, de ce nu se înverzeşte? Şi boala, e contagioasă?
"Iar când vin alţii de-o peţesc
Vin popi de mă dezleagă."- sincer, daca as fi fost în locul lui, l-aş fi chemat pe chichi cean, nu popii, sau i-o fi confundat cu Batman.
"La vorba-n drum, trei ceasuri trec.
Ea pleacă, eu mă fac că plec,
Dar stau acolo si-o petrec
Cu ochii cat e zarea."- ori n-are curaj, ori ea îl ameţeşte, ori vorbesc degeaba 3 ore si observ că el cam rămâne cu ochii in soare.
"Să zică lumea cate-o vrea,
Mi-e dragă mie şi-i a mea.
Decât să mă despart de ea
Mai bine-aprind tot satul."- felicitări ca nu se ia după lumea, dar bine că nu locuiesc în acelaşi sat cu piromanul, că mă şi vedeam ca Anna Lesko, arzând în flăcări.

Numai una


Un comentariu:

bibi spunea...

cum mi-o imaginam eu pe za:))=))DUMNEZEU S-O IERTE
:-s dar chiar credeam k ea arde:))