duminică, 23 august 2009

Dimineaţa de două ori

într-o singură zi.
Din motive de : trăiască nunta de argint, dimineaţa n-a mai fost la ora 7, ci la ora 9:46, pregătit o cafea, cum numai în junglă se poate face, ieşit la copii, atacată de viespi (alea adevarate, care zboară, nu cele din viaţa de zi cu noapte), pus sare, ca la murături, deci am să dăinui, în sfârşit băut cafeaua, să cânte muzica şi să inceapă o nouă zi, care de fapt a durat doar câteva ore. Adormit pe melodia asta, visat ceva inexplicabil şi:
Ora 14:26, a doua dimineaţă şi ultima pe ziua de azi (sper), trezit cu melodia asta.
1.- în sfârşit am văzut şi eu Dansul Pinguinului la o nuntă, în zona asta :)
2.- caut pe cineva să-mi administreze nişte carate :)
3.- ce fac diseară?

3 comentarii:

mei si ceilalti spunea...

Si noi care credeam ca au reusit si te-au rapit,dar bineinteles ca nu,nu te lasi orice ar fi.Inegalabilul stil a la jungla.

MARIA spunea...

BINE AI REVENIT !!! (asta de ieri am vrut sa-ti zic, da' am iesit cu FETILIIIII imediat ce intrasem in casa :P )

PUP.
AAAAAAAAAAAAA... SI ACOLO, CHIAR TIE ITI MULTUMEAM :* IS MULT MAI BINE; TREC LA URMATORUL NIVEL ;)

Fetita Junglei13 spunea...

@MARIA- Multumesc,ma bucur sincer ca esti bine.
:* si multe >:D<