miercuri, 12 august 2009

Cadouri (episodul2)

Nu-mi plac cadourile în general (în locotenent şi alţi subofiţeri mă mai gândesc), prefer o urare sinceră şi atât. Însă astea pe care le-am primit, nu ştiu cu ce ocazie, probabil cu trenul sau cu rata de 13, ştiu că-s venite din suflet.
Cadoul numărul 1, preparat special pentru mine, la serviciu, acum 2 zile:

numarul 2, ca urmare a acestei postări şi pentru că mi-am exprimat şi o dorinţă aici, s-au gândit unii (nu din junglă, dar nu avem voie să dăm numele, că-s VIP-uri :P) că aş avea nevoie de "prafuri pentru mama mare" că şi aşa se terminaseră cele vechi. Dupa cum observaţi, este un cadou 2 în 1, am primit şi lingura gravată în chineză; asta e, dacă îmi zice de bine sau de rău habar n-am:
,
iar de la BI, cadoul numărul 3, ca meduze n-a găsit:

Mulţumesc şi promit ca am să le utilizez adecvat. Prima e deja poevste, dar între 2 si 3 am sa fac o fuziune şi am să văd ce iese.

Un comentariu:

bibi spunea...

=))he hee:)))=)):X:X:X::X:X:X