joi, 13 august 2009

Un fleac

"M-au ciuruit."
Aseară, când primeam marfă pe blog şi vroiam să deschid şi sa o livrez publicului (poza aceea cu mine) :
"Ne pare rău, dar nu putem să vă îndeplinim cererea... vă rugăm să: * Descrieţi ce anume făceaţi când aţi primit această eroare."Păi făceam mai multe :
- dădusem drumul la animala din mine şi îmi făceam planul pentru a înfăptui o crimă.
- mă pregăteam sa sar cu umbrela de pe casă.
- făceam trafic cu nişte bancuri.
- discutam despre ozn-uri cu un VIP (dacă m-ai crezut treaba ta:P)
- le explicam celor ce au vrut sa se asocieze cu mine în afacerea cu dude, de ce nu este rentabilă.
- filam ceva cu ajutorul lu' "MĂTA"
- discutam cu un unchi despre incomprensabilitatea universului.
- făceam inventarul nunţilor ce or să urmeze în viaţa mea şi mă gândeam ca la una iar or să se strângă toate rudele mele internaţionale, iar am nevoie de tranlsator, iar am să aud cum mă striga lumea cu diminutive şi mai presus de toate, am să fiu Andreea Marin, fără să vreau.
- mă gândeam ce ar fi făcut Arhimede dacă trăia azi în Pauleşti, de unde ar fi luat el apă?
- citeam comentariile unora cu privire la postările mele, comentarii primite pe mess.
- descoperisem de ce nu sunt serioasă:
Bă Floare (poţi să te însori, să ai jdemi de copiii, pentru mine rămâi Floare) de ce ai înşirat pe invitaţie literele, care au format cuvintele astea?

Şi lista cu ceea ce făceam poate continua, dar nu vreau să vă mai spun. De ce puteam face aşa multe? Păi, unele le făceam eu, altele vocile mele şi Luminiţa mea, iar unele piticii mei. Aşa lucrăm noi, în grup (mai mult de 3 persoane înseamnă crimă organizată, ca mi-a zis mie cheff).
Aşadar, deoarece, pentru că, fiindcă azi, mâine- serviciu, sâmbătă serviciu, că vine nunta peste noi, poza va apărea tocmai duminică (în caz, că nu mă ciuriesc de tot)

Un comentariu:

sambadi spunea...

poza era sexy;))?