luni, 24 august 2009

Mea culpa

Pentru că am scris despre 23 August şi am fost "apostrofată" că despre asta nu am scris, niciodată nu e prea târziu, dar de obicei nu scriu fără acord :) şi alea erau amintiri, asta face parte din prezent.
Aşa că doamnelor, donşoarelor şi domnilor, noi ascultăm un post de radio (unii involuntar, dar aşa-i viaţa la ţară, dai tu maneaua tare, acţionăm şi noi), acesta şi cum pe 23 August fu ziua lor, le urăm "La Mulţi Ani", gata cu pamperşii, lăpticul şi altele de acest gen. Aşteptăm să stâlciţi cuvintele, că doar noi "înţelegem din prima".

3 comentarii:

mediartys spunea...

sa inteleg ca esti din Ploiesti? poate facem schimb de linkuri

mediartys spunea...

tu ai facut comentarii pe blog, la postarea despre festivalul mamaia? ca fapt divers..thx

Fetita Junglei13 spunea...

@ideartys- nu,nu ma fost eu :)