marți, 11 august 2009

Un alt apel umanitar

Apel umanitar, specific băştinaşilor, doar că de data asta totul a plecat de la mine şi de vreun an.
Caut o melodie de ceva vreme (o obsesie), ştiu cine o cânta, ştiu unde lucrează acum, ştiu şi la ce post de radio o găsesc, dar la ce bun? Un dj de la respectivul post de radio mi-a (ne-a) spus cândva să mergem acolo şi o să ne-o dea (melodia); de fapt colegii lui ne-au dat o lecţie de "voi sunteţi muritorii, noi suntem zeii", iar cel ce a promis ne-a dat o lecţie de "când e lume în jur am o faţă, dar altfel nu raspund la mail-uri, nu ştiu să-mi respecte promisiunile". Cât despre cine o cântă, e cam ciudat să merg să-i spun "ştiti, acum 14-15 ani cântaţi o melodie, plătesc pentru ea, dacă sunteţi amabil să mi-o daţi si mie?". Pâna una, alta, am găsit-o pe următoarea, pe care o căutam de multă vreme, dar uitasem cine o cântă. Despre obsesia mea nu pot da multe detalii, trebuie să fii din Prahova şi să ai peste 30 de ani ca să îţi aminteşti de ea şi nici atunci nu e sigur şi să ştii ca se numeste "eu, tu şi ea".

Bogdan Bradu - Departe de tine

4 comentarii:

mei si ceilalti spunea...

Pitic ce dor ne era de tine si inca ne mai e."Eu tu si ea imparteam dragostea..." parca asa fredonai,parca asa suna.Du-te fetita si spune-i celui ce canta.

artemis spunea...

Superba melodia..nici nu.mi mai amintesc de cand n.am mai ascultat-o.O surpriza placuta, ms!

Fetita Junglei13 spunea...

mei si ceilalti- si mie.Va duceti voi?Va platesc,nu grtis:)
artemis- cu placere

MARIA spunea...

MOOOOAAAAAAAAA DE CAND N-AM MAI AUZIT MELODIA ASTA... DE UN SECOL, PARCA... :P

PUP.