marți, 11 august 2009

Bine aţi revenit

S-au întors: GBG, CLC, GM, CVC, MIRC, MI, MAI, MMS şi CCD (bine că nu s-a transformat in dvd). Atâţia au plecat, atâţia s-au întors, nici mai mulţi, nici mai putini. MIRC nu primeşte asta şi a crezut şi că râd de el, în schimb e vânăt pe picioare, de la călărit...taurul. MAI l-a accidentat pe Botezatu cu al ei cărucior şi nu-i place nici marea, nici nisipul. Cu CD nu am apucat să vorbesc, să-l întreb de ce nu cu banana, că anul ăsta trebuia cu pepenele, că aşa stabilisem. Şi pentru că nu au mai avut cu ei ceasul deşteptător (adică je) şi au ratat răsăriturile, le dau eu de anul trecut






Şi GBG (care e fiica lui GGG) mi-a adus şi un cadou, dar îl vedeţi mâine că am mai multe cadouri primite în ultimele zile.
Şi astea, tot aşa cu dedicaţie, pentru voi :

Pindu - M-am nascut intr-un salcam(live)

Irina Loghin - Pelinas,pelin amar
aici sau aici

Erată: MI nu a fost cu ei, MI era deja aici, mă sperie pe mine noaptea cu TXB-ul lui (am sa scriu altădată despre asta)

5 comentarii:

bibi spunea...

=))hi hi hi kta apa era in mare akm acasa nu curge nimic...stiam eu dc am luat vreo 2 guri din mare k sa am pt aksa

aglaia:)) spunea...

auzi cine e MI?

Fetita Junglei13 spunea...

@aglaia- bine zis. Am gresit, el nu avea ce cauta acolo.Mi e nenea care ma sperie pe mine noaptea cu TXB-ul. "La naiba",daca fusei zombie ieri :))

MARIA spunea...

MI-E DOR DE MARE... :((
MI-E DOR DE EFORIE SUD... :((

O URASC PE SEFA... X(
VREAAAAUUUUUUU LA MAREEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@MARIA- >:d< PAI POATE AJUNGI,BAFTA CU SEFA.
TE PUP