sâmbătă, 8 august 2009

Frustrările mele sau ale altora

De ce îmi place netul?
Păi, din mai multe motive, dar unul dintre ele: dacă vreau eu să ştii cine sunt, ştii, dar dacă nu, nu. Aşa că am să vă povestesc ceva despre mine şi alte persoane, care nu pot dormi noapte dacă nu ştiu cine sunt eu şi una dintre ele se evidenţiază prin faptul că nu ştie să citescă printre rânduri şi nu-şi dă seama ce am vrut să spun. Toată treaba asta mă amuză şi mă amuză mai mult pentru că persoana respectivă, prin prisma cunoştinţelor comune mi-a şi vorbit de 3 ori în viaţa asta a mea, chiar mi-a spus cândva că o amuz foarte mult. O amuz? Probabil, dar poate cândva, dacă am s-o mai întâlnesc, am să îi spun că sunt una şi aceeaşi persoană cu cea căreia i-a adresat cândva un epitet foarte drăguţ şi care i-a răspuns cu bun simţ. În caz că o să citească vreodată această postare, aş vrea să afle draga femeie (da, eu o consider femeie, deşi ea cred că se consideră telefon sau televizor de spune că şi-a întins antenele) blondă (probabil vopsită) şi care intr-un fel se semnează cu id-ul de messenger şi are şi plm (detaliile astea ca să îşi dea seama că-i vorba despre ea) că nu am vrut să îi explic detaliat ceea ce nu a înţeles şi că nu toată lumea, care lucrează în acelaşi domeniu ca al ei, suferă de vedetism, deşi am mai întâlnit câteva cazuri. Cineva, din acelaşi domeniu, mi-a cerut cândva o bere, o bere i-am trimis, că i-am pus şi o condiţie "să nu mă vadă" şi a fost de acord. Şi că tot am citat eu din DEX undeva cândva, poate Dex-ul ăsta îl înţelegi:

Parazitii - DEX

4 comentarii:

Anonim spunea...

Iubita stii cat te-am admirat pentru cum i-ai raspuns si pe viu si acolo.Mi-as dori sa fiu de fata cand ai sa-i dai marea veste.semnat o cunostiinta mai proasta de a ta :)

Fetita Junglei13 spunea...

anonim-care dintre cunostiinte? si de ce iubita?eu de ce nu stiu treaba asta?

Anonim spunea...

si mie imi place netul:D:))

bibi spunea...

si mie imi place:Xe dragut:xarata bine:Xknd o sa ma fac mare...NET o sa devin=)))