vineri, 7 august 2009

Spor de zâmbet

Azi am să revin cu restanţele mele, probabil tot azi sau mâine am să vă divulg şi secretul pentru care mă întreb eu tot timpul. Cu siguranţă azi am să citesc cu atenţie aici şi aici (de Maria mai m-am ocupat) şi am să pot face şi ceea ce doream să fac în legătură cu ce scrie aici (până acum nu am avut cum, deoarece când ieşeam eu de la serviciu nimic nu mai era deschis), dar până după amiază când am să revin eu cu tot ce îmi doresc, vroiam doar să aflaţi şi voi despre sporul de zâmbet (la ce feţe au câte unii, mă întreb cum arată atunci când nu zâmbesc). Oare MIRC o avea şi el? Sau la sat nu se aplică? Am să-l întreb duminică, atunci revine de la mare.
O zi cum vă doriţi si revin diseara, până atunci or să se mai adauge subiecte (chiar şi predicate şi complemente). Şi am făcut rost de un alt nume :

Blue eyes, blue eyes

2 comentarii:

MARIA spunea...

MULTUMESC, SCUMPA !
;)) EU AR TREBUI SA PRISC UN SPOR PENTRU SEX. :D ADICA, PE NOI (EU SI COLEGELE) NE SEXEAZA TOATA LUMEA, INCLUSIV SEFA. ZILNIC. :P AVEM NOROC CA NU E SI NOAPTEA, ... ITI DAI SEAMA, SEXARE 24ORE... :))

AM SI EU 2 "DE CE"-URI ...
1. PE LA NOI UMBLA O VORBA ZISA IN MOMENTUL IN CARE ESTI CU FINANTELE LA 0 : "LEFTER POPESCU". DE CE POPESCU SI NU ISOPESCU??? DOAR POPESCU E LEFTER?
2. DE CE "FORMULA 1"??? "DE CE"-UL ASTA IL AM DIN COPILARIE... MA INTREBAM PE ATUNCI DACA O FI SI FORMULA 2 SAU 3... ??? DE CE NU ESTE SI "FORMULA" ... 5 , DE EXEMPLU ... ???EU VREAU SA PARTICIP LA "FORMULA" 13. UITE ASA... EU VREAU CU 13. :D

PUP.
P.S. AM CLARIFICAT TOATE NELAMURIRILE CU EL ,,, SI NU E VERDE :D E COLORAT, APROAPE ROZ. :P
:*

Fetita Junglei13 spunea...

@MARIA- ma bucur pentru tine :* >:D<
si de ce-urile tale ma framantau si pe mine,dar am atatea de ce-uri incat nu stiu pe care sa le scriu mai intai.Daca am sa aflu raspunsurile am sa te anunt :)
sporul pentru sexare ar trebui aplicat la mai multi,inclusiv la mine la serviciu.Doar ca eu nu-i bag in seama (la mine aia mici te sexeaza,aia mari te lauda, dar aia mici se oftica si te sexeaza)mi-am dat seama de mult ca nu are rost si mai aud din cand in cand si o dna sau dra de la un radio,care-mi spune sa zambesc :)