miercuri, 5 august 2009

Seminormal

Reintrăm în seminormal, incă 2 zile şi apoi 2 libere. Aşadar vineri, prima mea zi liberă, EA, băiete, ne vedem în parcare. Seminormal, pentru că ne împărţim ăştia o mână de oameni, deci o să comunic prin scrisori cu a mea colegă, dar şi când o să intrăm în normalul ăla adevărat şi o să fim iar amândouă. Nu prea inţelegeţi voi de ce, dar vă explic eu: v-ati jucat vreodată coarda cu un prelungitor electric nou la serviciu? Dar tenis de câmp având pe post de palete 2 tigăi de clătite? Apropo, de ce se spune căţei de usturoi? De ce nu pisoi, sau pisoii sunt la ceapă? Ăăă? Poate am să aflu vreodata răspunsurile la întrebările mele.
Asta e cu dedicaţie, pentru cine vroia si originalul :), nu doar copia, adica je, moi :P

Irina Loghin - De ce n'ai vrut mama mea

Niciun comentariu: