joi, 27 august 2009

Mai multe-ntr-una singura

Mi se pregăteşte ceva şi nu ştiu dacă de bine. Cadoul de miercuri (primit la serviciu):
Merci şi scuze pentru calitatea imaginii (e făcută pe alergare şi cu un telefon).
Azi căutând ceva, am găsit asta (îmi place mult şi mi-a venit o idee, intr-o zi am să ...) şi mi-am amintit şi melodia asta (am realizat că sunt o fericită, pentru că am putut merge la 2 spectacole, unde a cântat ea şi n-o să fiu ca ei). Tot azi am aflat că "prost e ăla care răceşte vara...e atât de prost încât reuşeşte asta", bun aşa, ăsta-i un citat de la GGG, un alt tată ca al meu, care spune "cum să te doară ceva ce nu ai?" (asta referitor la durerile de cap) şi am pus pariu cu cineva, că o să zică despre treaba asta, la momentul oportun si-am constatat eu o treabă. De ce toate pariurile, concursurile şi unele oferte conţin alcool? Suntem cumva o ţară de alcoolici? De ce nu mâncare?

2 comentarii:

enibadi spunea...

Cu placere.Unii dintre noi sunt alcoolici si stii de ce si motivul,doar de la tine e preluat,ca ai zis sa citam sursa,pentru ca "ne imbata astia zilnic si ne-o dau la...,dar suntem niste alcoolisti si sado-maso si acceptam".De ce comentez eu cu raspuns de al tau?

Fetita Junglei13 spunea...

@enibadi- chiar, de ce?:))