sâmbătă, 8 august 2009

Oare iar ne-am păcălit?

Probabil iar ne-am păcălit azi, cum ne-am mai păcalit şi altădată. Măcar de ne-am păcăli noi şi cazul nu ar exista. La fiecare sfârşit de săptămână apar câte unii care cer bani pentru diferite cauze. Cazul de azi e în poza de mai jos, nu există niciun cont notat, donşoara nu avea niciun act de identitate la ea iar când i-am cerut un număr de telefon pentru a lua legătura cu familia fetei respective mi-a spus că nu ştie. Asta e, de banii pe care i-am dat eu şi vecinii probabil o să îşi ia o ojă sau poate două, neapărat de firmă şi neapărat îşi va face model cu şerpişori pe unghii.
Noi ne păcălim fiindcă suntem cretini şi credem că facem un bine, dar poliţia de ce nu vegheşte?

3 comentarii:

Anonim spunea...

trist ca se intampla si destea

MARIA spunea...

NU MAI BINE DE MINE, CA NU DAU DELOC BANI ASTORA CARE VIN PE LA USA? SI NICI PE DRUM, CERSETORILOR NU LE DAU. PUR SI SIMPLU NU VREAU. DE CE? DE CE SA LE DAU? SA CUMPERE TIGARI SI BAUTURA? CA, DACA II DAU UN CORN SAU CEVA DE MANCARE ARUNCA LA GUNOI,,, SI ATUNCI? DE CE?

PUP.

bibi spunea...

yo i-am zs lu ala kre a venit "n-am" =))