joi, 27 august 2009

Sfaturi pentru mine

De ceva vreme, zilnic primesc mail-uri ciudate. Printre ele se numără şi:
"Buna Dcn,

Sunt Oana Zidaru, Redactor Sef laDivahair.ro.
Atunci cand vine vroba de machiaj nu poti aplica orice culoare de fard. Totul depinde de culoarea ochilor. Daca ii ai caprui sau negri esti o norocoasa pentru ca ti se potriveste aproape orice. Lucrurile se complica pentru cele cu ochi verzi sau albastri."

De ce? Habar n-am, pâna azi nu am citit nimic, dar astăzi curiozitatea a învins, sau poate faptul că (incă) sunt răcită şi nu răspund de faptele mele, sau poate mintea mea ondulată (că nu-i chiar creaţă) şi-o dori să devin vreo divă. Neah, exclus.
Aşadar lucrurile se complică, pentru că nu-s o norocoasă. Mie îmi spui. În afara faptului că vor să mă transform in pantera roz, nu-mi spun ce pot face eu, care dimineaţa am ochii o culoare, iar pe parcursul zilei se schimbă în funcţie de starea mea, de soare, de vreme, de hainele pe care le port, de multe. Concluzia: eu ar trebui să stau toată ziua cu oglinda-ntr-o mâna, machiajele în cealaltă, demachiantul văd eu unde-l mai ţin şi să acţionez ca atare. Deja mă închipui:
- dimineaţa, îmi dau douăjde palme să-mi revin (la realitate, că n-am probleme în a mă trezi din somn), studiez ochii, culoare: de obicei sunt albaştrii, conform sugestiilor date acolo, dau cu maclavais argintiu, că şi aşa mi s-a spus " ce ochii ai, albastru metalizat" şi deja imi căutam sigla de la vreun haudi sau merţan, postată în locul ăla unde se întâlnesc sprâncenele. Realizez că nu-s o îndrăzneaţă şi nu fac fuziuni între portocaliu şi albastru.
- ora 10 (tot dimineaţă pentru unii), nu mă crede nimeni când răspund "dar ce culoare sunt?", la "ce ochi ai". Bă, nu merg cu oglinda agăţată de frunte, precum e retovizoarea la maşină. Aflu culoarea ochilor, verde, ptiuu, trebuie să corespund standardelor de divă în devenire, aşa că acţionez mai ceva ca Speedy şi schimb argintiul cu hauriu'.
Să nu mai lungim, pe scurt şi-n transimisie directă, indirectă, laiv, fenomenal, senzaţional, precum la otv: alte ore, trecerea de la o culoare la alta, mai ceva ca semafoarele de aici (care funcţionează când vrea firul lor, presupun că ele nu au muşchi) sau mai ceva ca luminile din discoteci (cluburi), sondaj de opinie:
-să-mi transform ochii într-unul verde, unul albastru? (80 %- da)
-sau într-unul albastru, unul verde? (40%-nu)
Exclus varianta ca oricine să-mi machieze ochii cu mov- vineţiu.
P.S- această postare trebuie luată ca atare, sincer, mulţumesc că am ochi şi văd cu ei.

6 comentarii:

bibi spunea...

sincer si eu multumesc k ai ochi si vezi cu ei k altfel cand puneai mana pe mine imi scoteai ochii...neavand simtul vazului la tine...:))neste DOAPE dalea de CAUCIUCE negre ai incercat?:x asta k sa vada tanti aia k esti norocoasa:))

Fetita Junglei13 spunea...

@bibi- sau ii aveam pe ai lui shreck ;)

sambadi spunea...

Pai da,iti arde de ras,ca nu ai fost ca altii la madonna, cum spui tu "fu colb".La sondaj raspunsul e da :))

MARIA spunea...

;))
IN ACEEASI SITUATIE SUNT SI EU. CAND IS ALBASTRII, CAND VERZII. :))
CRED CA DE ASTA NU DAU CU FARD. :))

PUP.

enibadi spunea...

@sambadi- eu,sor'ta mai mica,ti-am zis ca esti un ratat. Si tu cum sa-ti faca ochii vineti,ca le e frica si sa te abordeze :P

Fetita Junglei13 spunea...

@Maria >:D< :* (mai de la distanta,ca-s racita si sa nu iei si tu)
Deja ma gandesc sa fac ONG-ul oamenilor cratima si cu ochii schimbatori