duminică, 16 august 2009

Dimineaţa

Aşa arată cerul într-o dimineaţă de 17 August 2009, la ora 6:


şi aşa arăta ieri, dar cu o oră mai târziu:

şi aşa pe la 20:30 (tot ieri):

şi luna vineri:

Acum, dacă te întrebi "de ce nu dorm?", deşi nu cred, află că datorită ălora, despre care scriam aici, rişti să rămâi cu sechele şi că visurile tale din zorii dimineţii (alea în care te credeai şi tu în Congo), să fie întrerupte de corul găinilor melomane. Cum şi găinile, precum câinii (de ce compar eu păsări cu animale? nu mai contează) au diferite cântări, în funcţie de ceea ce fac, recunoşti imediat un cotcodăcit de găină speriată, precum la câine recunoşti un lătrat de om. De unde să ştiu eu că-i 6 dimineaţa şi nu trebuie să mă preocup, că nu a venit nimeni să-mi dea draperiile la o parte să văd lumina zilei.
Dat drumul la radio, în acelaşi timp fredonat melodia asta, care n-are nicio treabă cu radioul şi dedicat lui MI: fi-ţi-ar găinile fripturi :)
P.S- sunt într-o dilemă: până la 9:30 când zbor spre serviciu să croşetez niste şosete de lână sau să fac ţuica, ambele făcând parte din principiul "nu folosim, dar facem pentru alţii"?
Şi totuşi vine toamna.

Tatiana Stepa-Si totusi vine toamna

4 comentarii:

mei si ceilalti spunea...

tuica ;;) lasa ca servim noi?cine se mai duce ca tine la serviciu,ca la plaja?

Fetita Junglei13 spunea...

verisoara voastra, ca lucreaza cu mine ;)

Anonim spunea...

super pozele:)

TVdece spunea...

TUICA logic :)