marți, 21 februarie 2012

Una pe săptămână

foaie de carte- o foaie cu litere...pentru unii
femei messenger- eu cunosc doar femei, fiinţe.
poze shakira cand era mică- nu vrei cu Sandy Bell?

sanda oltean electrica- cine e? Sincer, ar trebui să ştiu? Nu de alta, dar deja patru căutători mă fac să mă întreb.
cami busu- repet întrebarea de mai sus: cine e?
cât trăieşte cioara- depinde care
imagini cu baba de zăpadă cu soare- ăăă? Sau poate din categoria "negru,chinez,femeie" face parte şi baba?!?!
poze cu pisa- Turnul din Pisa, panoramă cu localitatea sau ce? Găism ceva.
soiuri măr- multe.Şi se pare că, transformate genetic,sunt şi mai multe.
elefănţei zi de naştere- nu pot ca să ştiu, dar dacă-s elefănţei roz, vin şi eu
grădiniţa fluture albastru- unde e?
planşete de desenat păpădia- sper c-ai găsit
ce frumos e omul cântec- da, cântec, că doar asta a rămas."Dacă merită acest nume/Ce frumos e omul"
cum arăţi in viitor-  mai înaintat/ă in vârstă
cum esti la 17 ani- tânăr/ă
copil cu sorcova în mână- copil frumos
poze romania mesaje frumoase- hmmm, păi, poze sau mesaje? Sincer, părerea mea, România e frumoasă, foarte frumoasă, păcat că mulţi n-au şansa s-o cunoască sau preferă altceva.
spania,italia,franta si germania- tu vezi ce a căutat persoana de mai sus? Da?!?!Bine, atunci cântă în continuare.
file de oracol- amintiri
inmormantari- tristete.Ce naiba vrei să afli, pe net, despre aşa ceva?!?!
la un moment dat am vazut-o pe nevasta stapanului dezbracata- daca ai spus cuiva, te-ai nenorocit.
poze fete in iegari- m-am cam săturat de "iegării" ăştia
poze plecare dragoste- ăăă? Adică? Îţi pleacă "amore-ul" pe undeva şi vrei să ce? Să-i transmiţi ceva, prin poze sau ce? Varianta celeilalte plecări a dragostei, n-o pot scrie aici.
banii mei munciti de-o vara- "o ţigară, un lichior si-o cafea/I-am cheltuit într-o seară"
chuck norris hrusca ler- eşti în urmă, Fuego se pare că deja-i mai tare decât ambii
poze sadice- huoooo
cluca de coceni- aşa, ce-i cu ea? Vrei indicii, cum s-o faci sau ce?
pret eritropoetina- încearcă la farmacie, "dar să nu spui că şti d ela mine"
un marinar pe o marina avea si el o balerina- eu, marinarul de pe Marină, nu-l ştiu, dar ştiu că "un marinar de la Marină/ avea şi el o balerină şi balerina lui cânta/ cri,cri,cri,cra,cra,cra ieşi afară dumneata"
brifcor românesc- oricum, altul nu cunosc
deea fata de la miezul noptii- cine e? Bun, fata de la miezul noptii, dar care noapte? Polară?!
tandi pe mandi- sper, din toată inima, că n-ai avut nevoie pentru şcoală, că altfel, asta te-a dus spre corigenţă, sigur.
exista oameni buni rai sau imprejurarile ii fac asa- Uite, eu zic aşa, suntem oameni si oameni. Sunt situaţii, în care orice om (bun, rău) poate părea rau, în ochii altora. Ceea ce ţie ti se pare că e bine, pentru alţii poate fi rău.
mesaje de la nepot pentru bunici- ar trebui să le cauţi în suflet.
bmc ratp ploiesti- Bmc-urile sunt autobuzele acelea mici? Alea, care-s pe 15 si pe 40?
lampi pe gaz vechi de 100 ani- vrei si un căprior de casă, vechi de mai bine, de 100 de ani? Pe bune, vrei? Am şi poate ma-mbogăţesc.
liceul toma socolescu ploiesti- ori e fostul Energetic, ori fostul de construcţii, că p-astea mereu le-am încurcat. Deci, ori e pe Şoseaua Vestului, ori pe Ghe.Gr.Cantacuzino.
maria dragomiroiu- aoleu  m-as marita cantec satiric- "dar n-are cine mă lua/ că-s mică si-a-dracului..."
scurtmetraj cum sa-i arati colegei de servici ca o placi- ahhh, dacă am fi în alt loc, ţi-aş spune cum să-i arăti colegei de serviciu, dar numai dacă eşti coleg ;)
conacul din lipanesti- se vindea, acum câţiva ani
litera m in chineza- tradiţională? Care chineză?
cum iubesc batranii?- încet, cu ajutorul pastiluţei.Eu zic că n-are rost să te complici
lampa de cutii de bere- hmm, sună interesant
atentie caine agresiv- unde?
caiet de amintiri- aka oracol.Ce vremuri.
decor 8 primavara polistiren- n-am înţeles nimic
poze cu vile de patroni- patroni de ce? Patroni de la tabloul electric? Aaa, am înţeles, eşti un patron şi-ai vrea să afli, cum să îţi construieşti, ca să vă recunoaşteţi între voi.
luna plina- Luna plină, goală, nouă, vehe, oricum ar fi, e frumoasă, dar frumoasă-i şi Luna Pătrată.
poze cu pufuleti gusto- am cateva, dar îţi recomand degustarea lor
taiere poze online- sunt diverse programe, eu tai doar manual, cu foarfeca
costume dama cununia civila- mă scuzi, de ce pe net? De ce, dacă îţi place un obiect vestimentar sau ai idee, despre ce îti doreşti, nu mergi la o croitoreasă?
nu te uita ca sunt mica ca scot gardul din pamant- să-l pui  la loc, apoi. Din categoria "fizicul meu induce în eroare?"
povestea capre- hmm, alea două, de pe pod? Caprele alea le întâlnim, zilnic.
roboţi cu picioare de fier- şi mâini, de care?
nui frumos ce e frumos e frumos ceti place mie compunere- ăăă? E frumos ce-ţi place mie?Adică ţie, pentru mine sau cum?
sat blanzi galati corod poze- n-am, dar am o întrebare: vrei să mergi la pescuit?
cati ani are bula?- conform fb-ului, calculează. Conform realităţi e nemuritor.

crucea de pe magar- sper că ai găsit interpretarea.
paul ispas blog- din păcate, prea târziu

Şi câştigătorul/ea:
taciscrin- tu, pentru mine intri în categoria (parafrazând o melodie) " n-avem ce mânca, dar ne place tehnologia"

2 comentarii:

madMe spunea...

Taciscrin :))) Asta e tare de tot.

Fetita Junglei13 spunea...

madMe- o fi ruda cu "onlain-ul" de data trecuta