sâmbătă, 4 februarie 2012

Ce ne-nvaţă ambalatorii/producătorii/promotorii de cereale

Unu: de mult vroiam să vă-ntreb asta, dar, na, memorie insuficientă. E vreo nouă modă cu mâncatul cerealelor? Aaaa, la mâncare nu-i modă?! Oare de ce am impresia că da?! O fi din cauză că, dacă apare ceva printr-o reclamă, se grăbeşte turma să ia? Eeee, părerea mea, dar tot aş vrea să aflu,care-i treaba cu "mâncarea" asta? Cereale cu lapte, dimineaţa, bun, înţeles, dar tot nu pricep de ce şi la prânz, cereale cu lapte, de ce şi seara cereale cu lapte? E vreo cură de slăbit? Atunci, de ce servesc şi copiii? Da, nu la copii m-am referit până acum, ci la persoane trecute de mult, de 40 de ani. Şi-s atât de sănătoase, precum se spune? Hmmm, dacă da, atunci sigur mă-nşel eu şi aromele de diferite fructe sigur sunt chiar din pulpa fructelor şi nu cum cred eu.
Doi: ce ne-nvaţă?
Uite asta:

să "mâncăm" aşa

N-aţi văzut cum? Păi, ia priviţi încă o dată, cum le savurează puştiul.
Dacă Nicu Paleru bea vinul cu borcanul, cred că-n curând se va auzi, noul hit, "Beau cereala cu castronul, ca să-mi gâdil omuşorul"

2 comentarii:

UnPorc spunea...

Fuck cereals, get me beer :D

Fetita Junglei13 spunea...

Un Porc- corect!