sâmbătă, 25 februarie 2012

De sezon

       Se-ntoarse mama, de la spital, săptămâna trecută şi cum ar zice tata "n-a venit cu mâna goală, ne-a adus o gripă". Eu ca eu, că neavând timp de lenevit, nu am suferit avarii aşa de mari, dar după ce şi-a revenit mama cât să se mişte de ici până colea, s-a avariat tata. Între tratamentul mamei şi tratamentele noastre diferenţele sunt mari.

        De exemplu, Marţi, când am sosit acasă, fac recesământul, suntem toţi şi trec la interogatoriu:
- mamă, d-asta ai luat?
- da, mai am de luat una, dar n-a sosit ora. Pot să iau şi d-aia?
- dacă n-ai mai luat, ia şi una d-aia, dar nu face abuz, că devii dependentă şi re şi Opiu. Atât ne mai trebuie să te crezi Madonna-n piscină.
 Şi-aici intervine tata:
- eu pot să-ncerc cu una d-aia?
Farmacista, din mine, atât aştepta (dacă toată ziua aud numai despre medicamente luate ca pe bomboane):
- stai să văd prospectele la celalte, pe care le iei zilnic...Mda, poţi să iei.
Şi-apoi corul "tinerilor avansaţi în vârstă" mă-ntreabă, pe mine:
- dar tu ce iei?
- eu îmi fierb un vin.
Eeee, nu v-aşteptăi, nu? Un vin, Marţi, o ţuică, Miercuri, deja e Sâmbătă şi mă prezint tot bine. Între timp pe tata l-am convins să treacă la altele:

P.S- o ţuică= două-trei linguri

Niciun comentariu: