duminică, 5 februarie 2012

Pentru eternitate ?!

         Mărturii. În traducere liberă, chestiile acelea, care se pun pe mese şi care se iau acasă, mai apoi, ca amintire de la cumetrii. Se găsesc sub diverse forme, de la alune glazurate la batoane de scorţişoară cu aranjament floral, de la pietre preţioase de plastic, până la porumbei, care stau cioc în cioc, de la inimioare dulci, până la imitaţii de inele, care stau îmbinate.

        Dar de ce mi-aş dori să am poză, pe frigider, cu proaspeţii miri ?
Da, bine, nu-i pe frigider, e pe pc, dar doar pentru a-i face poză.
Bine, între timp, s-a dus şi iubirea.
Şi încă o dată bine, am ţinut-o special, ca să scriu, despre ea, dar n-o mai găseam.
Şi ultimul bine, merg la o cumetrie, pe post de "imortalizat,pentru eternitate evenimentul" şi d-aia mi-am amintit, unde-am pus-o.
P.S- astea-s la nunţi, ca fb-ul pe net? Dacă n-ai, nu exişti?
       

Niciun comentariu: