duminică, 26 februarie 2012

Reduceri, oferte si promoţii

       Trec peste dilemele mele, legate de tot felul de combinaţii de oferte, dar ceea ce mă nedumereşte de ceva vreme e legat de medicamente.
      Acum vreo doua luni, ajunsă-n faţa "locului cu bomboane pentru părinţi", în timp, ce-mi pregăteam foiţa roz, citeam, ce se derula, pe afişajul electronic, din faţa mea; "...15 % reducere la orice reţetă". Aha, bine măcar că nu-i la orice bulin, mi-am zis. A fost nebunia cu reţetele, or vrea să-şi atragă clienţii, dar de la o vreme, tot aud la radio, tot văd, mergând, oferte si reduceri, în farmacii.
      Nu m-aş mira ca-ntr-o zi s-aud "dac-ai încercat cu aspirina săracului şi n-ai reusit, dacă nu-ţi permiţi aspirina bogatului, la noi găseşti soluţia. La un acidacetilisilic cumpărat, primeşti o jumătate de prezervativ". Ce pot să zic? Depinde de fiecare, ce parte alege.
     P.S- la farmacia aceea merg de ani buni, dar la trei, dintre cele cinci persoane din faţa mea, n-avea toată reţeta.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce zici de reducerile de pe SellADeal.ro?