luni, 13 februarie 2012

Cotele viitoarelor ape

   Nu se văd bine. Ce va veni după, va fi şi mai rău, dar momentan cu zâmbet, mătură şi lopată, se-ntăresc muşchii pe fată (asta sună a altceva, nu?).
     Dac-aş posta poza aceasta, pe undeva, fără să specific, probabil că mulţi ar spunea "vaaaaiii, bieţii oameni":

realitatea e că era zăpadă plimbată cu roaba, din celelalte dăţi şi bonusul, de azi.

     Dac-aş posta pozele astea, ar fi la fel. Realitatea însă e alta, aşa a adus-o  viscolul, dar îndepărtată, de fiecare dată, după ce a nins, n-am ajuns să fiu înconjurată de "iadul alb":

       Dacă aş posta asta şi n-aş explica, tot la fel s-ar întâmpla, dar realitatea e că aici erau alte zeci de roabe, plimbate dăţile trecute.

     Singura şi adevărata zăpadă, depusă astăzi, a fost asta:
de lângă casă


 şi asta, la o depărtare de doar un metru si jumătate, faţă de cealaltă, dar adusă şi de viscol, nu doar de nori.
În rest noi să fim sănătoşi.
Asta am dat-o jos, de fiecare dată, după ce a nins. Azi a fost o nouă tranşă.
 Aici sunt de toate, pentru toţi
 Pentru moment, aşa e, prin curte. În stânga, dealul creat cu ajutorul, roabelor, în dreapta, ce s-a depus, în două zile.
 am si băncută, la poartă
şi atât era stratul, la 20:45, când am intrat, în casă, acolo, unde am îndepărtat-o la 17:10.
 Mâine dimineaţă, la 5, sigur va fi altfel.
 Două mâini, două picioare avem şi noi, dar avem şi altceva. Nu stăm numai de zăpadă, mai şi mâncăm, mai şi gătim, ne şi spălăm, poate facem şi altceva, chiar ne şi relaxăm
,
dar n-aşteptăm să vină "statul".
Din surse sigure, unele persoane vor primi amenzi acasă, din cauza de stat la birt şi îndepărtat zăpada în locuri nepermise sau chiar neîndepărtat.

2 comentarii:

madMe spunea...

Foarte bine zici, dacă dai puțin câte puțin nu ajungi să te îngroape zăpada de viu.

Fetita Junglei13 spunea...

Bianca- aşa fac şi eu.Mi-arăt dinţii şi "lopeţesc".
@madMe- eu ştiu ce a fost la mine aici, ştiu ce e şi ştiu că, dacă n-o dădeam, puteam oricând să mă vait şi să induc în eroare.