marți, 28 februarie 2012

Una pe săptămână

desene pe polistiren- n-am încercat, dar cred că merg
afise anunturi tampite- ai vrea să râzi si n-ai de cine?
cina camta melodia mai baiete baietele cu parul facut inele- te referi la melodia lui Paladi? La Foaie verde cinci chiperi? Eu,in alta nu stiu, dar nu stiu toate melodiile.
avatare maimutoaie de ras- nu-i mai frumos un avatar original,nu unul găsit pe net?
cum s-a creat criza oualor- cum? Hmmm, numărătorii ouălelor lui Năstase s-au săturat şi într-o seară au supus găinile ouătoare la perversiuni.

fete batrani-  mai exact ce cauţi? Fete din Bătrâni sau fete cu bătrâni?
o poezie de duminica- aici ai nimerit. Sper ca te-au ajutat.
desene nica si pupaza- cele de odinioară? Din vremea noastră?
bianca brad fiu- are? Să-i trăiască!
pat rotund de surori de 14 ani- voi dormiţi ca melcul?
poze de rasul lumii- adică, să râzi tu, nu? Nu să faci pe cineva de râsul, altora, c-atunci nu-i bine.
robot figuri geometrice- cerc,cerculeţe, linii,curbe, dreptunghiuri, poate şi-un triunghi, două şi-i gata roboţelul
anjelika boieri- nu mai e Angelica, e Anjelika, dar, totuşi, cine e?
cum sa fac un desen simplu- simplu
definitie curiozitate- de ce eşti curios/ă? Apropo, curiozitatea mea e alta: cum naiba ai trecut de afişările cu
 Dex-ul şi ai ajuns la postările mele?
cine esti tu pentru mine ?- habar n-am. Dacă te-aş cunoaşte, poate mi-aş da seama, dar aşa...Uneori mă-
ntreb, cine-s eu pentru mine? Dacă sunt rudă şi de ce grad.
radacini de pom de rau- nu ştiu de ce, dar poate pentru ceea ce văd afară şi ştiind că n-ai cum ajunge la ele, 
mă duce gândul la Vanesa şi Melisa.Sper să mă-nşel.
wc in forma diferita- eşti femeie? Dacă da, ţi-aş spune o formă, care nu cred că o are cineva si poate îţi faci pe comandă.
picturi in puncte- hmmm, n-am văzut decât cusăturile în puncte. 
micul trianon floresti 2012- cred că are mai puţine cărămizi, în schelet şi mai multe pe "podea"
 decât Micul Trianon, în 2011.
cu sapun ma spal si cu apa rece peste fata toata mult clabuc imi trece si ce daca somnul nu vrea ca sa plece eu daca
 ma spal sunt voios cat zece- bravo. Felicitări.
oachi- Ce bine e, ce bine, ce minunat...Maria Mirabela
mai traieste joe dolan- fizic, nu, dar muzica lui, mereu.
desenul toporasului- al toporaşului- călţunaş sau al toporaşului- uneltă? Oricum, habar n-aveam că ele ştiu să deseneze
vin esti numarul 443- oau...vino, dar eşti informat/ă greşit, nu-s numărul 443
cocktail de salate- nu ştiu dacă e indicat. Depinde şi de salate şi de cocktail. Sigur, inidcat nu e să faci o salată de fructe 
cu una de spanac.
buletin pus pe netam avut şi eu o dilemă şi acum, gata, aţi şi început să căutaţit să căutaţi.
fraze carti- QJK,KJQ,JQK.Aaaaa, alte cărţi? Păi, ce facem, le-nsirăm pe toate aici?
fete cu iegari sa li se vada chiloti- aha, acum pricep, care era treaba cu egarii,chiloţii.
alina ploiestiori prajituri- unde stă? Dacă le face bune, poate o să-i fac o vizită.
cicolata flash rusi- Hmmm, e bună? Are şi la Obor?
proşti braşov- sunt peste tot, nu doar acolo. Cunosc şi eu unul, dar mai ales una.
Într-o zi, când oi scrie, o să-i recunoşti şi tu.
ospatarita colanti- bun, cred că le schimbă uniformele ca să fie mai atrăgătoare.
poze caiet pret- ce naiba, e aşa de greu să mergi la o librărie sau la buticul, din colţ, ca să vezi cât e?
zarzarul- ce e cu el? Nu mai e mult si va înflori.
cum pot vedea un mms neprimit- cu ochii imaginaţiei. Dacă e neprimit...
aventurile lui gusto- mă binedispun mereu
copilaria cei mai frumosi ani- că bine zici
ce esti sau cine esti- mi/je= fiinţă, fetiţa junglei 13, iu/tu?
cum arăti pozele la cs- n-am habar de jocuri d-astea
anmormantari comanesti 2012i- la Bacău, nu? O mai fi vreun Comăneşti, n-am habar, dar nici înmormântările
 nu  m-atrag. Cu atât mai puţin, pe net. "I"-ul acela, ce reprezintă?
cris maryaici


Şi căştigătoarea/ul:
de ştiut înainte de căsătorie- eheeeee....ţi-e teamă, nu? Căti nu si-ar dori ca să ştie înainte, nu să afle , după.

Niciun comentariu: