luni, 20 februarie 2012

Despre servicii şi angajaţi

          Viscol, vânt puternic," nu ieşiţi din casă decât dacă e nevoie". Cine iese? Eu. De ce? C-aşa a vrut o domnişoară.
         Merg într-o seară de Ianuarie la unul dintre sediile UPC-ului să schimb unul dintre abonamente. Aştept frumos să-mi vină rândul şi apoi îmi expun problema. "Nu se poate acum, trebuie să veniti pe data de 11 Februarie", aud. Bun, imi fac programul în aşa fel încât pe 11 Februarie (frig, apoi ninsoare si vânt puternic) plec hotărâtă spre acelaşi sediu. Cum era într-o zi de Sâmbătă, nu era nici aglomerat şi mi-am zis, c-am să scap repede. Chiar prea repede, datorită altora. Îmi expun iar problema şi-aud "am înţeles ce doriţi, dar nu vă pot ajuta eu, trebuie să sunati pe data de 19, la acest număr". Morile de apă erau nimic pe lângă debitul verbal, pe care-l aveam eu, întrebând de ce atunci, mi-a zis colega că-i musai să merg în acea zi.
        Trec şi de ziua aia, vine şi ziua de 19 si-ncerc să sun de câteva ori la numărul indicat. Încrec doar că de răspuns, până seara, n-am primit niciunul. Seara, dupa multe încercări, aud o voce critalină, nu un robot. Îmi expun cererea şi-aud "păi, trebuie să mergeţi la un sediu UPC". Pe bune?!?! Şi-am început cu debitul iar, fără oprire. Scrie cumva, în dreptul numelui meu, de familie "Minge de ping-pong"? Nu, nu scrie, deci nu m-am oprit până n-am primit un număr de înregistrare a cererii.
        Update: plecai la colindat de bloguri şi găsii la domnul Hector o altă problemă..

4 comentarii:

Brutacu Hector spunea...

Abonamentul se poate schimba telefonic ... Au program non-stop.
:))

Cred ca au facut reduceri/schimbari de personal si salarii . De ceva vreme incoace au numai imbecili.
Pacat !
De peste 10 ani sunt clientul lor fidel.

Mihaeladm spunea...

am citit si intamplarea ta, si pe a lui Hector ... in tara asta daca nu esti dotat cu calm risti sa faci boli de inima de tanar.
De-ar fi doar UPC-ul cu probleme, tare bine ar fi :(

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector- nu m-au nemultumit serviciile d ela ei, ci tonul unor angajate :)
@Mihaeladm- pe mine nu m-au dezamagit,in rpivinta serviciilor.

madMe spunea...

Cât profesionalism pe ei :)) Măcar te-au rezolvat până la urmă?