marți, 7 februarie 2012

Posibile sfaturi pe timp de iarnă, pentru posibile femei

         E alegerea voastră, dacă purtaţi pantaloni scurţi şi cizme din piele întoarsă, când "fleoşcăiala" e in valuri pe străzi. Şi eu port pijamale de vară, iarna.
        E alegerea voastră, dacă aveţi urechile la vedere şi părul şiroaie, când din ceruri pică mereu câte ceva, care se tot schimbă d ela un minut la altul. Şi mie-mi place vara prin ploaie.
         E alegerea voastră, dacă v-asortaţi fularul/şalul cu adidaşii. Şi eu mi-asortez kilogramele cu sânii (v-am terminat cu această comparaţie. Prietenii ştiu de ce).

         Dar pentru altele, v-aş ruga, în numele  mai multor persoane, să vă gândiţi puţin la următoarele:
- părul, care creşte pe picioare, nu ţine de cald.
- transpiraţia şi pelicula de mizerie nu ţin de cald.
- băile săptămânale nu ţin de cald.
-acelaşi maieu, purtat zilnic, timp de o săptămână, sigur nu ţine de cald.
        Şi dacă totuşi, nu sunteţi de aceiaşi părere, o rugăminte am: măcar nu vă mai lăudaţi cu asta. Nu zice nimeni să faceţi ca mine, apă rece pe ochi, în fiecare dimineaţă, sau zăpadă, după caz, dar nici să menţineţi maclavaisul negru la ochi, timp de o săptămână, retuşându-l, în fiecare dimineaţă.

2 comentarii:

madMe spunea...

Touché :)) Numai să te audă cine trebuie :D Cunosc și eu cazuri.

Fetita Junglei13 spunea...

@madM-e- ah,degeaba ma aud,ca nu pricep.Auzi tu,mi se subtiaza pielea daca ma spal zilnic,mai ales iarna :))