joi, 16 februarie 2012

Filozofii de pârâu

       Decât să intri într-o relaţie, când ai 22 de ani, din milă, pentru celălalt, care te iubeşte, mai bine aştepţi dragostea aia, oarbă/neoarbă, cum o fi, c-o să apară, cândva. Nu de alta, dar pe la 42 s-ar putea să fii sătulă de milă, să nu apreciezi ce ţi s-a oferit şi să îţi înşeli partenerul. Înşelându-l pe el, te înşeli şi pe tine şi pe copiii tăi.
      Şi dacă tot ai intrat de milă, atunci, dar faci parte din categoria, care nu a înşelat, mai bine treci la varianta, decât singură în doi, mai bine singură de una singură.Valabilă şi viceversa.

6 comentarii:

Mihaeladm spunea...

da, asta e una din marile mele temeri. Mi-e frica de relatiile din mila sau din lipsa de ceva mai bun. Dar oricum n-ai cum "testa" ce e in sufletul celuilalt, asa incat e un risc caruia tre' sa i te supui.

waven spunea...

Ce înseamnă „să înșeli”? Chestia aia fizică pentru care ai nevoie de un partener? Sau resemnarea și blazarea intră și ele la categoria „înșelat”?

Fetita Junglei13 spunea...

@Mihaeladm- N-ai cum testa,dar nu te baga tu,din mila pentru celalat,ca te iubeste,intr-o relatie.
@waven- sa inseli nu inseamna neaparat partea aia.Sa inseli,inseamna sa te minti si pe tine si pe el.Vrei exact exemple din relatia asta?Daca da,am sa iti dau.

Mihaeladm spunea...

FJ13, ah nu, eu nici macar nu mi-am dorit vreodata o relatie din mila (ca ma iubeste X) sau din interes. Sunt cel mult in postura celei cu care se sta din mila, fiindca eu is cea indragostita mereu. :)

Mihaeladm spunea...

Waven, inselat, in viziunea mea, inseamna sa-l lasi pe celelalt sa creada ca esti in continuare indragostit/a de ea/el si cand colo ...

waven spunea...

Nu-i nevoie de exemple, am intuit din prima despre ce este vorba. Mulțam de explicație.